9 клас


Уроки дистанційного навчання для учнів 9 класу на час карантину.

Тема 1. Стилі та напрями мистецтва (продовження)

Урок 14 Епоха постмодернізму. Формування, типологічні ознаки. Дадаїзм, колаж, асамбляж. Поп-арт, оп-арт. Абстрактний експресіонізм. Перформанс, хепенінг,флешмоб, артмоб.



1. Продивиться уважно презентацію та виконайте завдання, розміщені в ній:
2. Виконанні завдання відправляйте на пошту vidovanatali@gmail.com обовьязково вказавши своє Прізвище та клас.
-------------------------------------- 

Урок 13 Перевірка знань з теми "Модернізм"

Повторіть матеріали з теми та виконайте ТЕСТ за посиланням
або виконайте його у формі 👇
------------------------------------------

Урок 12 Модернізм: у пошуках гармонії та краси.

Переосмислення естетичних ідеалів. Неокласицизм. Примітивізм. Неофольклоризм.
1. подивиться матеріали презентації. 

2. Виконайте творче завдання, вказане в кінці презентації 
3. фото малюнка  надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та клас.
---------------------------------------------------------------------------------------------

Урок 11 Модернізм – у пошуках нового: зламані стереотипи.

Авангардизм. Течії Авангардизму: Футуризм, експресіонізм, сюрреалізм.


1. Продивиться матеріали презентації. https://sway.office.com/KiQGJUk1F7ntN4uM?ref=Link
2. Пояснення до творчого завдання: https://youtu.be/xNBcschFG8o

3. Виконайте інтерактивне і творче завдання, розміщене в кінці презентації.
4. Зробіть скрін інтерактивної вправи та фото малюнка і  надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та клас.


Модерн: декоративна вишуканість образів.

Урок 10 Узагальнення теми

Повторіть пройдений матеріал та виконайте перевірочний тест за посиланням 
або у наступній формі 👇 Бажаю успіху!
----

Урок 8 - 9 Модерн у живопису та графіці. Декоративний стиль Ар-нуво.

Уважно продивиться наступну презентацію: https://sway.office.com/YjIuBZLjFtuseraE?ref=Link

--------------------------------------------------------------------------------

Урок 7. Характерні ознаки стилю. Зразки Модерна в архітектурі, образотворчому та декоративному мистецтві.

Подивиться відео-урок:

Прошу, почекати поки відео завантажуються! 
Або відкрийте відео за посиланням 👉https://youtu.be/UIpGu_lSAZo

Відео "Зразки стилю Модерн в архітектурі":

Прошу, почекати поки відео завантажуються! 
Або відкрийте відео за посиланням 👉https://youtu.be/En_YJq1NBEc

Творче завдання:

Створіть ескіз вітража за мотивами стилю модерн для сучасного житлового чи офісного приміщення (мішана техніка).

Вітраж у стилі модерн - це декоративна вишуканість образів рослинного походження.
Приклади: 

Для створення композицій можна використовувати готові шаблони з Інтернету:



Виконане творче завдання, надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та клас.



6 урок Підсумок з теми.

Виконайте тест:
--------------------------------------------- 

5 урок Імпресіонізм у скульптурі (с.21-24)

Найяскравішим представником імпресіонізму у скульптурі прийнято вважати французького скульптора Огюста Родена.
Подивиться фільм про творіння художника "Врата аду":


3-4 урок Постімпресіонізм. Краса миті, що вислиза. 

1. Подивиться відео про виникнення стилю постімпресіонізм у живопису та його видатних представників: 

2. Докладно про виникнення стилю пуантилізм (писання картин крапками) у наступному відео:

3. Завдання на самостійне опрацювання.До уроку: Читати підручник (с.16-20)

4. Творче завдання: створіть пейзажний мотив, або натюрморт на основі творчого опанування живописних інновацій імпресіонізму (постімпресіонізму).

Пояснення (майстер-клас) для тих, хто обрав творче завдання у стилі пуантилізм:

Виконане творче завдання, надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та клас

2 урок Імпресіонізм.   

1. Подивиться відео-урок:
Докладно про імпресіонізм як художнє явище (російською) у наступному відео:
2. Практичне завдання.
Подивиться відео за мотивами музичного твору Клода Дебюссі "Місячне сяйво"

3. Завдання на самостійне опрацювання.
До уроку: Читати підручник (с.16-20)

До теми: Поцікавтеся фільмами про творчість художників-імпресіоністів та постімпресіоністів (наприклад, фільми про Ван Гога: «Жага життя», «Вінсент і Тео», «Ван Гог», «Жовтий будинок», «Ван Гог: Портрет, написаний словами»).

Перегляньте один з кінотворів. Розкажіть про свої враження від фільму або напишіть рецензію на нього.


-------------------------------------------------------------------
1 урок 2020/21 н. р. Повторення вивченого.
1. Подивиться відео та згадайте які стилі мистецтва існували в минулому. 
2. З'ясуйте які стилі мистецтва вам ще не знайомі - вони стануть об'єктом вивчення в програмі курсу мистецтва у І семестрі.

-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
2019/2020
Тема уроку: Нові форми існування відомих творів мистецтва.
Подивиться вже відомі і нові мюзикли:

Гуцулка Ксеня. Офіційний трейлер
Посилання на повну версію нового українського мюзикла:
https://www.youtube.com/watch?v=5pBHKsEM2_M&feature=emb_rel_end

Відвідайте інтерактивну виставку робіт Вінсента Ван Гога у Парижі:
Зіграйте в інтерактивну гру на закріплення отриманих знань з Мистецтва:

Результати гри надсилати не потрібно!
------------------------------------------------------------------------
Музей, картинна галерея: збереження, презентація і популяризація мистецької спадщини 

Тема уроку: Національна культурна спадщина

Пояснення теми

Подивиться матеріали презентації:


Подивиться відео:

Відео "Національний художній музей України"
Завдання теми: 
Віртуальна екскурсія кращими музеями світу, яку можна здійснити за цим посиланням:

---------------------------------------------------------------

Телебачення: реальний та ілюзорний світ

Урок № 29     9-Б - 12.05
Урок № 28 9-В /Г - 15.05
Тема уроку: Телефільми та серіали. Підсумок теми.
Пояснення теми:
  • 1. Ознайомтесь зі змістом презентації :


Перевірте свої знання телевізійних фільмів та серіалів:
Гра "Вгадайте серіал за саундтреком!"
Вгадайте, які українські серіали представлені на цьому постері?

Творче завдання: 
Створити власний рейтинг «Топ -5 телесеріалів» (у будь-якому електронному форматі), або написати есе «Мій улюблений телесеріал» (теж в електронному форматі)
Виконане творче завдання, надсилайте мені на пошту   vidovanatali@gmail.com   Обов'язково вказавши Прізвище та клас
----------------------------------------------------------------------------------
Урок № 27               9-А - 04.05
                                  9-Б - 28.04
                                  9-В, Г- 08.05
Тема уроку: Телевізійні шоу та реклама на телебаченні.
Пояснення теми:
1. Ознайомтесь зі змістом презентації попереднього уроку
https://sway.office.com/mbqz4Ft5F3K31O65?ref=Link&loc=play
2. Подивиться відео:
Про те, як насправді знімають рекламу їжі:


Найдорожча в світі реклама за 44 млн. дол..
«Як знімають найдорожчу рекламу»

Практичне завдання (продовження)
Міні – проект.(строк виконання: 3 тижня) Використовуючи сучасні технології, створіть музичний відео кліп.
4. Свої проєкти надсилайте мені на пошту   vidovanatali@gmail.com   Обов'язково вказавши Прізвище та клас
----------------------------------------------------------------------
Урок № 26 від 21-27.04.2020
Тема уроку: Телебачення: Відео мистецтво. Відео кліпи, реклама. Види та жанри телепрограм.
Пояснення теми:
1. Ознайомтесь зі змістом презентації
https://sway.office.com/mbqz4Ft5F3K31O65?ref=Link&loc=play

2. Подивиться відео:
Учні 9 -Б, впізнали себе?
Практичне завдання
Міні – проект.(строк виконання: 3 тижня) Використовуючи сучасні технології, створіть музичний відео кліп.
Поточне завдання: Переглянути та порівняти українські кавер версії відомої пісні «DESPACITO» :                                     Патріотична:

Одеська - пародійна:

Фольклорна:


Інструментальна:


Висловіть свої враження двома – трьома реченнями.

4. Свої враження у вигляді повідомлень надсилайте мені на пошту   vidovanatali@gmail.com   Обов'язково вказавши Прізвище та клас


------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 25 від 13 - 17.04.2020
Тема уроку: Засоби виразності телебачення. Хто та як створює реальність та ілюзію?
Історія розвитку телебачення
Пояснення теми:
1. Ознайомтесь зі змістом презентації

2. Подивиться відео з історії створення телебачення:


3. Складіть онлайн тест з 6 запитань. За цим посиланням:

https://forms.gle/XmQpjozShq5PcNGf8

Будьте уважні! Тест можна проходити та відправляти відповіді лише один раз.

Уважно заповніть всі бланки тесту: 
вкажіть Своє прізвище та клас;
вашу(відправник) електронну адресу;
мою (vidovanatali@gmail.com) електронну адресу:
та після складання тесту натисніть "Відправити"
Бажаю успіху!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 24 від 6 - 10.04.2020
Тема: Художні течії і напрямки в кінематографі.
1. Пояснення теми.
продивиться матеріали презентації та підручника (ст.123-127)


2. Перегляньте уривок з фільму "Кримінальне Чтиво" реж. Квентіна Тарантіно
3. Спробуйте відтворити рухи найвідомішого танка у кіно (за бажанням та у якості руханки)
4. Виконайте творче завдання (у якості тематичного оцінювання)
Використовуючи можливості та інструменти програм: Phonoshop/YouTube/Google/та інших, оберіть та виконайте одне з творчих завдань:

«Сторінками кіно» (фото-колаж)/ Створіть кінострічку з кадрів кінотворів / Орієнтовні теми: «Кінематографічні школи», «Мої улюблені фільми», «Жанри кіно», «Історія кінематографії», "10 найкращих фільмів/мультфільмів" тощо/Створіть власний сайт (можна використати практичне завдання з інформатики, яке ви отримали на цьому тижні).Бажаю творчих успіхів!

5. Виконайте практичне завдання, (в електронному форматі надайте посилання на файл/сайт/відео) та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 23 від 23 - 27.03.2020
Тема: Українське епічне кіно.
1. Пояснення теми.
продивиться матеріали презентації


2. Перегляньте відео до презентації
Найкращі українські мультфільми

Надія сучасної Української мультиплікації  м/ф"Мавка"
Сучасне українське кіно  для дітей  х/ф "Сторожова застава"
3. Самостійно:
Переглянути фільми Одеської кіностудії  на You Tube та висловити двома - трьома реченнями своє враження. Зокрема, який фільм вам подобається найбільше та чому?
Перед цим, будь ласка, подивиться цей фільм, який присвячено 100-річчю легендарної кіностудії.
4. Свої враження надсилайте мені на пошту   vidovanatali@gmail.com   Обов'язково вказавши Прізвище та клас


Урок № 22 від 16.03.2020
Тема: Індійське та азійське кіно.
1. Пояснення теми.
продивиться матеріали презентації 
https://docs.google.com/presentation/d/1rN6gZddjaN2qFfDzSGHsLOm7Yn4n8ihNqPyrTol7Dcs/edit?usp=sharing


2. Перегляньте відео до презентації

фрагмент из фильма «Приключение Али-Бабы и сорока разбойников», 1979

"Крадущийся тигр, затаившийся дракон: Меч судьбы" — Русский трейлер #2 (2016)

"Твое имя" - Русский трейлер #2 


3. Практичне завдання.
Подивиться рекомендації до практичного завдання, що розміщено на останньому слайді презентації.
4. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

Немає коментарів:

Дописати коментар