7 клас

Уроки дистанційного навчання для учнів 7 класу на час карантину.

Мистецтво навколо нас

Тема 2 Дизайн.

урок 17 Дизайн як вид творчої діяльності людини. Види дизайну.

1. Подивиться відео за посиланням 👉https://youtu.be/xZCEIkHNeIc



Тема 1 Архітектура

6-7 урок Умовний простір. Тривимірні ілюзії. 

Пояснення:
Тривимірна графіка зазвичай має справу з віртуальним, уявним тривимірним простором, який відображається на плоскій, двомірної поверхні дисплея або аркуша паперу. Щоб насолодитися об'ємною картинкою, глядачеві необхідно розташуватися строго по центру та дивитись на малюнок, розташований у горизонтальному положенні. Об'єкти на малюнку відображаються витягнутими та без перспективного скорочення, до якого ми звикли при створенні реалістичних зображень. Ефект об'ємності та реалістичності досягається якісною проробкою форми з урахуванням розподілення світла та тіні на поверхні умовних зображень.
Приклад:
Відео майстер-клас від відомого угорського художника:

Завдання:

Намалюйте 3Д ілюзію за цим відео    👆

зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку   vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас, групу та прізвище.

4-5 урок Перспектива вулиці та екстер’єр будівлі. Виконання кольорового зображення з переданням повітряної та просторової перспективи.

1. Подивиться матеріали презентації та виконайте творче завдання.
https://sway.office.com/1L0TvpXfUaLAzWQw?ref=Link&loc=play
2. Продовження навчального малюнку. 
На малюнку, який ви виконували у класі "Вулиця міста" додайте (штрихами - олівцем, або відтінками - фарбами) простір та об'єм об'єктів зображення.
Приклади: 

Строк виконання до 23.10 

3. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку   vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас, групу та прізвище.


3 урок 
Простір, як засіб виразності архітектури.

1.      Поняття про простір: повітряний,  візуальний, умовний; ритм ліній, плям, оптичні властивості кольору (віддалення, наближення)


2. Актуалізація знань законів композиції


3. Виконання вправ на створення умовного простору лініями та кольором.








4. Практичне завдання: Виконати абстрактну композицію "Простір"
Матеріали для роботи: олівці, ручки (гелеві, кулькові) туш, перо, фломастери

Строк виконання до 30.09 5. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку   vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.


------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 урок   Архітектура. Види архітектури
Подивиться відеоурок:
Пригадайте закони повітряної та лінійної перспективи:
Виконайте практичне завдання за цім посиланням: https://docs.google.com/document/d/1wckvCw43kemivUc3LQHb12TKkXkyCPFIYz5c_0kPsns/edit?usp=sharing
Для виконання треба пройти за посиланням. У відкритому електронному документі натиснути "ФАЙЛ" - обрати "СКАЧАТИ" як Microsoft Word (DOCX), виконати завдання зберегти документ та відправити мені на пошту: vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 урок

Повторення вивченого.

Подивиться відео:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Урок № 30 від 25.05.2020
Тема:Розробка власного проекту з оформлення вітрини магазину 
Познайомтесь з матеріалами презентації:

Завдання (за бажанням) - виконайте ескізну розробку для вітрини магазина.
Ті, хто виконає ескізи може відправляти мені на пошту.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 28 - 29 від 04-18.05.2020
Тема: Розробка власного проекту з оформлення шкільного приміщення.  
Пояснення теми:     
1. Подивиться відео "Дизайн сучасної української школи":

Творча робота (продовження)
Розробка ескізів для візуалізації проекту: «Ігрова шкільна зона для маленьких учнів»
Техніка та матеріали за вибором учнів.

Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку   vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Урок № 27 від 27.04.2020
Тема: Поняття про дизайн-проект. Проектна документація.
1. Пояснення теми
Дизайн середовища (дизайн предметно-просторового середовища або просторовий дизайн) — вид дизайну, що займається перетворенням готового простору.
Розробка дизайну інтер'єру починається з складання дизайн-проекту — комплекти документів, що описують функціональні та дизайнерські рішення, в них містяться креслення приміщення і опису всіх деталей майбутнього інтер'єру, включаючи оздоблювальні матеріали і розташування комунікацій. У проекті присутній технічне завдання, в якому описані всі вимоги та побажання замовника.
Познайомтесь зі змістом презентації:



2. Новітні тенденції з оформлення шкільних приміщень
Для виконання завдання уроку пропоную познайомитись з сучасними вимогами щодо оформлення шкільних приміщень за цим посиланням:

https://osvita.ua/school/65599/

3. Творче завдання
Розробка ескізів для візуалізації проекту: «Ігрова шкільна зона для маленьких учнів»

Техніка та матеріали за вибором учнів.

4. Пояснення до творчого завдання
1. Подивиться світлині дизайн-проектів в яких реалізовані вимоги НУШ (Нової Української Школи)


2. Обери та уяви частину шкільного приміщення де ви плануєте розташувати об'єкт;
3. Сплануй та перенеси на малюнок образ об'єкта проектування. Наприклад:
а) як візуалізацію (об'ємно-просторовий малюнок), 

або як 
б) план розміщення об'єкту (вигляд зверху)

5. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку 
  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 26 від 13.04.2020

Тема:  Художнє конструювання та декорування об’ємної форми.
1. Пояснення теми
У сучасному світі де багато речей які можна купити в магазині, чомусь виникає запитання. Чи можу я таке зробити сам?
Це можливо! Треба тільки підключити фантазію, знайти вільний час та використати матеріали, що завжди під руками. Подивиться, які чудові вироби можна зробити та декорувати своїми руками:



Конструювання - це процес створення об'єкта з різних матеріалів. Найдоступнішими з матеріалів є папір та картон. Тому пропоную подивиться майстер-клас по виготовленню дуже стильної фото-рамки та спробувати її відтворити.
2. Подивиться відео:
3. Творче завдання
Конструювання та декорування фото-рамки. Якщо вам не сподобалась форма чи декорування рамки у відео, ви можете самостійно обрати будь-яке з Youtube, яке вам до вподоби.
4. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку   vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

№ 25 від 06.04.2020
Тема: Дизайн та декорування об’ємної форми.
1. Пояснення теми
Останнім часом в світі дизайну приміщень набуло популярність створення тематичних фото-зон та об'ємно просторових інсталяцій, які створюють неповторну  яскраву весняну атмосферу.

 
Декорування квітами є найбільш популярним.
2. Актуалізація знань та умінь
Пропоную подивитись декілька відео майстер-класів

3. Пояснення до практичної роботи
Дуже легко виконати об'ємні квіти методом оригамі,
 засобами паперової пластики


4. Творча робота
Оберіть зручний для вас варіант та приступайте до

Створення об’ємної композиції з паперу «Квітка».

Матеріали: папір, ножиці, клей.

5. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку   vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 24 від 23.03.2020
Тема: Біоніка у сучасній архітектурі та дизайні
  • Знайомство з сучасними тенденціями у дизайні.
  • Поняття про біонічний простір.
  • Виконання ескізів

1. Пояснення теми
Перегляньте матеріали презентації


2. Творча робота

Виконання ескізів Техніка та матеріали за вибором учнів.
Виконайте завдання, яке розташоване на останньому слайді презентації. 
3. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 23 від 16.03.2020
Тема: Ландшафтний дизайн.
Композиція «Сад моєї душі».
1.      Ландшафт і його вплив на створення архітектурного образу;
2.      Загальне поняття про системи паркового планування;
Передивиться презентацію цього блогу "Садово-паркова архітектура" на сторінці презентації до уроків
3.       Композиційні засоби та прийоми ландшафтного дизайну. 
Передивиться фільм.


4.     Творча робота: створення композиції «Сад моєї мрії» у вигляді кольорового начерку.
Техніка та матеріали за вибором учнів.
5. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

Немає коментарів:

Дописати коментар