8 клас

Уроки дистанційного навчання для учнів 8 класу на час карантину.

ІІ розділ. Стилі та напрями мистецтва: бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм

Тема 5. Мистецтво бароко

Урок 17. ВЕЛИЧНІСТЬ БАРОКО Тлумачення «бароко». Архітектурні форми, інтер’єри стилю бароко. Розквіт мистецтва творення і оздоблення меблів. Декоративний живопис. Народження класичної форми пейзажу.

1. Продивиться відео-урок за посиланням  👉https://youtu.be/Rw-_SlspkCo



Тема 4. Мистецтво епохи Відродження

Урок 14 - 15 ІДЕАЛИ Й ОБРАЗИ РЕНЕСАНСУ Звернення до античної традиції в архітектурі (споруди Філіппо Брунелескі).  Мистецький талант Мікеланджело Буонаротті, Рафаеля, Леонардо да Вінчі. Головні риси скульптури  та живопису епохи Відродження.

1. Подивиться відео-урок за посиланням 👉https://youtu.be/_6fuslQqkbg
або тут 👉
2. Підготуйте доповідь про творчість одного з відомих художників епохи Відродження (в обсязі одного/двох аркушів в електронному форматі - стисло текст з фото). Строк виконання до 20.12 
Доповідь відправляйте на мою пошту: vidovanatali@gmail.com , вказавши Прізвище та клас.

Урок 13 Підсумок теми "Мистецтво середньовіччя"

Повторіть пройдений навчальний матеріал з теми "Мистецтво середньовіччя"
(мистецтво Візантії, Романське та Готичне мистецтво)
та виконайте тест за посиланням: 👉https://forms.gle/bmmPYe7H3432kEG59
або у формі 👇 Бажаю отримати високу оцінку!
------------------------------------------

Урок № 11-12 КОЛОРИТ ГОТИЧНОГО МІСТА. Готичний стиль в архітектурі середньовічного міста. Синтез архітектури, скульптури, монументального живопису (вітражі).

 1. Подивіться відео до теми уроку за посиланням 👉https://www.youtube.com/watch?v=FbekraIn0dA&ab_channel=ImagineReview
або 👉
2. Оберіть і виконайте одне з творчих завдань:

Варіант 1. Виконай замальовки екстер’єрів чи інтер’єрів готичних споруд;

Варіант 2. Створи ескіз буквиці в готичному стилі.

(приклад)

Варіант 3. Створи ескіз вітражу за геометричними або рослинними мотивами для вікна певної форми — круглого, прямокутного або стрілчастого (за вибором) (графітні і кольорові олівці, фломастери).

Варіант 4. Виконайте фото-колаж "Найвеличніші готичні собори Європи"

3. Виконане творче завдання, відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

Урок № 10 «ВАЖКЕ МОВЧАННЯ» РОМАНСЬКОЇ АРХІТЕКТУРИ  Оборонний характер романської архітектури, собор, замок, вежа донжон. Синтез мистецтв у архітектурі: монументальний живопис, скульптурне оздоблення.

1. Подивиться відео за посиланням:👉 https://www.youtube.com/watch?v=2ay3vJ-vNa8&ab_channel=ImagineReview
або зачекайте поки відео завантажиться 👇
2. Виконайте творче завдання, обравши одне з запропонованих:

Варіант 1. Створи ескіз власного герба (графічні матеріали).

Варіант 2. "Замок лицаря". Зобрази середньовічний замок-фортецю у романському стилі (графітні, кольорові олівці, вугілля, сангіна, тонований папір).

Варіант 3. Розробити макет рекламного плакату (фото-колаж) "Середньовічні фортеці України".

3. Приклади виконаних завдань:
1. Власний лицарський герб
2. Майстер-клас "Зображення лицарського замку":

3. Фото-колаж (приклад, але  без назв):


Виконане практичне завдання, відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.


Урок № 9 Вплив візантійських традицій на мистецтво Київської Русі. Архітектура Києва (Софіївський собор), Чернігова. Рукописна книга.

або зачекайте поки відео завантажиться: 
Завдання для самостійного опрацювання: 
1. Ознайомитись з матеріалами підручника Пар. 6 (стор. 57 - 58) "Стиль візантійського іконопису"; 
2. Вивчити за малюнками особливості композиції та зображення найдавніших ікон: 
  • Вишгородська ("Володимирська") ікона Божої Матері ХІІ ст.

    • Богоматір "Троєручиця" ХІV ст. Афон. Греція
  • ікона  Святі Сергій та Вакх VІІ ст.
Практичне завдання: 
Подовжити роботу над створенням ескізу мозаїки (тим, хто ще не здав)

Урок №8 ВЕЛИЧ І КРАСА МИСТЕЦТВА ВІЗАНТІЇ ТА КИЇВСЬКОЇ РУСІ.

Християнські храми Візантії, особливості будови та розкіш внутрішнього оздоблення. Мозаїка храмів. Візантійський іконографічний канон.
1. Подивиться відео про естетику візантійського мистецтва:
(прошу, почекати поки відео завантажується! 
Або відкрийте відео за посиланням 👉https://youtu.be/PttkiLbgWrU)
Творче завдання

Створи ескіз мозаїки в техніці «штампування» (фарбами) або з кольорового паперу у техніці "аплікація"

Пояснення до роботи: 

Історична довідка

Моза́їка (фр. mosaïqueітал. mosaico, від лат. musivum, букв. «присвячене музам»грец. μοΰσα — «муза») — зображення чи візерунок, виконані з кольорових каменів, смальти, керамічних плиток, шпону та інших матеріалів.

Мистецтво мозаїки виникло в Античну епохуОсобливого поширення мозаїка набула у Візантії. Прикладами художньої довершеності мозаїки середньовічного мистецтва на теренах України є мозаїчна підлога в Десятинній церкві (10 ст.), настінні мозаїки в Софійському соборі (11—12 ст.) у Києві.

Мозаїки церкви Сан-Вітале. Равенна. Італія
Мозаїка у техніці "штампування"

Хід роботи:

1. Спочатку виготовте штампи з гумки чи картоплі: квадратні, прямокутні, трикутні, круглі тощо в основі. Для кожного кольору потрібен окремий штамп.

2. Продумайте колорит майбутнього ескізу. Підготуйте фарби та утворіть потрібні відтінки кольорів на палітрі.

3. На папері намітьте контури ескізу мозаїки.

4. Відбитками від штампів по формі зображення позначте його обриси, потім заповніть внутрішню частину.

5. Ті ділянки паперу, які залишилися зовні, слугуватимуть тлом. Заповніть їх відбитками контрастного кольору.

Мозаїка з кольорового паперу:

Для створення композиції можна використовувати вже готові шаблони з Інтернету.

Виконане практичне завдання, відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

Тема 2.  Мистецтво Античності

Урок №7 Підсумок з теми

Виконайте тест:

------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок №6 Подорож Помпеями. Театри, одіони, амфітеатри і цирки. Міми – самобутній римський театральний жанр, праобраз оперети.
Подивиться відео про Давньоримське місто Помпеї у минулому та у сьогоденні:



Урок №5 ВЕЛИЧ І МОГУТНІСТЬ ДАВНЬОГО РИМУ

Практичність римської архітектури (римський форум, тріумфальні арки, мости, терми акведуки). Винаходи та нові конструктивні елементи в будівництві (бетон, цегла, купол, арка), тосканський і композитний ордери. Реалістичні портрети (скульптура, живопис). 

1. Подивиться відео:

2. Виконайте одне з творчих завдань:

Варіант 1. Створіть оригінал-макет буклету (або плакат чи фото-колаж) про мистецтво Давнього Риму, використовуючи програми  Microsoft Publisher або Word.

Варіант 2. Намалюй римський Колізей у відреставрованому вигляді як ти його уявляєш (графітні і кольорові олівці, фломастери).


Виконане практичне завдання, відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

Урок №4 Роль музики та театру в суспільному та особистому житті давніх греків. Музичні інструменти. Великі Панафінеї. Театр - «школа» громадян!
1. Подивиться відео про музичне мистецтво давніх греків:
2. Подивиться відео про розвиток театрального мистецтва у Давній Греції:


Урок №3 Античний стиль
 ГАРМОНІЯ І ДОСКОНАЛІСТЬ ЕЛЛАДИ Греція − колиска європейської цивілізації. Міфологічна основа давньогрецького мистецтва. «Людина − міра всіх речей». Архітектура, скульптура, вазопис.

1. Подивиться відео:

2. Закріплення знань
Класичні давньогрецькі ордери
Антична архітектура

Скульптура


Живопис (вазопис)
3. Практичне завдання 
Виконати малюнок давньогрецької вази
Пояснення до роботи у цьому відео:


Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Тема I. Мистецтво найдавніших цивілізацій світу

Урок №2 

Єгипетські піраміди, величні храми і загадкові скульптури. Рельєфи, розписи палаців, храмів, гробниць, папірусів. Роль канону в мистецтві давніх єгиптян.
Відео "Як будували єгипетські піраміди" (російська):
 
Відео "Давньоєгипетський портрет" (російською):


Практичне завдання.
/оберіть одне з наступних завдань/

Варіант 1. Cтвори мотив декоративно-графічної композиції на теми давнього Єгипту чи Месопотамії для оздоблення закладки для книги, календаря, обкладинки зошита тощо.              /малюнок, або фотоколаж/

Варіант 2.Намалюй пейзаж із пірамідами, за бажанням застосуй стафаж. Орієнтовні теми: «Караван у пустелі», «Сфінкс — охоронець пірамід» (графітні олівці, сангіна, фломастери; білий або тонований папір).

Варіант 3. Ювелірна майстерня. Створіть ескізи прикрас за єгипетськими мотивами. Орієнтовні теми: «Сонце — володар світу», «Таємничий скарабей», «Чарівний лотос» (кольорові олівці, фломастери).

Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

Урок № 1 Повторення вивченого

Подивиться відео:

Тема 8: Реалізм у мистецтві.
Урок № 31 від 20.05.2020 Реалізм. Закріплення теми. Виконання контрольного тесту.


ОБОВ’ЯЗКОВО!!!!
Виконати тест у Гугл формі за цим посиланням:

https://forms.gle/zDP4x8vh1VtkEbfs6   ⇦ посилання на тест

Будьте уважні! Тест доступний лише один раз!
Результати тесту відправляються учителю автоматично!

Творче завдання: (продовження)

Взяти участь у флешмобі #ІЗОізоляція - відтворення шедеврів живопису.

(своє фото – як на картині художника)

Пояснення до завдання у матеріалах попереднього уроку ↓↓

Творчу роботу (файл з репродукцією оригіналу та фото відтворення), вказавши назву та ім'я художника відправте мені на електронну пошту: vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
Прохання! Вказувати у посиланні: чи даєте ви дозвіл на публікацію вашої роботи у цьому блозі 

------------------------------------------------------------------------


Урок № 30 від 13.05.2020  Реалізм в українському мистецтві.

Пояснення теми

Подивиться презентацію до уроку:

Домашнє завдання: 

Повторити теоретичний матеріал у підручнику:
П. 30, 31, 32, 33.

Творче завдання уроку:

Взяти участь у флешмобі #ІЗОізоляція - відтворення шедеврів живопису.
                 (своє фото – як на картині художника)

Пояснення до творчого завдання:

1. Подивиться відео про дуже зараз популярний у соціальних мережах флешмоб #ІЗОізоляція:
2. Основне правило цього флешмобу - використання тільки наявних у вашій квартирі речей!
3. Підберіть у мережі інтернету репродукцію картини відомого художника (бажано реалістичну: портрет, натюрморт, побутовий жанр), яку на вашу думку, ви можете інсталювати (відобразити з наявних у вас речей).
4. У ролі моделей для інсталяції можуть бути: ви самі, ваші близькі, хатні тварини, домашній крам.
5. Відтворить у реальності сюжет обраної вами картини. Зробить світлину та разом з електронною репродукцією картини відправте мені на пошту для порівняння. Не забудьте додати назву та автора картини - оригіналу.
Приклади творчих робіт:






Творчу роботу (файл з репродукцією оригіналу та фото відтворення), вказавши назву та ім'я художника відправте мені на електронну пошту: vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
Прохання! Вказувати у посиланні: чи даєте ви дозвіл на публікацію вашої роботи у цьому блозі (в Інтернеті)?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 29 від 06.05.2020 Українська тема у творчості російських живописців і скульпторів. Діяльність художників передвижників (І.Репін, К.Трутовський І. Шишкін, А. Куїнджі, І. Левітан і ін.).

Пояснення теми (презентація попереднього уроку)

Продивиться відео: І. Репін «Запорожці»


«А. Куїнджи»

«К. Трутовський»

Творче завдання:
(продовження)
Створити картину у стилі реалізму у будь-якому жанрі (Реалістичні: пейзаж, натюрморт, портрет або побутова картина)
 Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 28 від 29.04. 2020   ПРАВДА ЖИТТЯ. Товариство пересувних художніх виставок.
Пояснення теми
1. Ознайомтесь з матеріалами презентації:

2. Продивиться відео "Передвижники":

Творче завдання

Створіть картину у стилі реалізму у будь-якому жанрі (Реалістичні: пейзаж, натюрморт, портрет або побутова картина)

3. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема 7: Романтичні образи в мистецтві
Урок № 27 від 22.04. 2020 
Романтична творчість Тараса Шевченка. Тематичне оцінювання.
Пояснення теми
1. Продивиться відео-урок:      «Шевченко - художник»
2. Подивиться відео: "Тарас Шевченко... Художник з душею поета"
3. Подивиться: "Заповіт". Анімовані картини Т.Г.Шевченка. Тарасова ніч
Практичне завдання
Зіграти в тренувальну гру «Першій мільйон», відкривши це посилання:
Обов'язково всім! Тематичне оцінювання.
Виконати тест з теми «Мистецтво епохи романтизму» за цим посиланням:
Будьте уважні! Тест можна проходити та відправляти відповіді лише один раз.
Уважно заповніть всі бланки тесту:
вкажіть своє Прізвище, Ім'я та клас;
вашу(відправник) електронну адресу.
та після складання тесту натисніть "Відправити"
Результати тесту можна дізнатись відразу після його проходження, натиснувши "Подивитись бали"

Бажаю успіху!

Відповіді на тест надсилати мені на пошту не потрібно, вони зараховуються автоматично.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Обов'язково всім! Тематичне оцінювання.
Виконайте та надішліть мені на пошту тест з попередньої  теми.

 Уроки  від 08.04. - 15.04. 2020 
Тема 7:  Романтичні образи в мистецтві
  • Урок № 25 ОБРАЗНИЙ СВІТ РОМАНТИКІВ Сюжетне та жанрове розмаїття романтизму. Портретна лірика. Романтичні образи Карла Брюллова, Франческо Хайця, Костанса-Марі Шарпантьє.
  • Урок № 26 СИНТЕЗ МИСТЕЦТВ В ЧАСИ РОМАНТИЗМУ  Спостережливість і тонкий теплий гумор у живописі Василя Штернберга. Образи природи у творах Каспара Давида Фрідріха, Вільяма Тьорнера. Космогонічна система Вільяма Блейка, Ежена Делакруа, Теодора Жеріко. 
1. Введення в тему уроку
Подивиться відео-кліп з фільму "Онєгін" та послухайте чудове виконання серенади Шуберта співачкою Ольгою Повєскіною:
2. Пояснення теми
Продивиться матеріали підручника П. 27,28,29 та відео-урок:


Подивиться мультфільми, що створені за мотивами музичних творів Франца Шуберта "Аве Марія" та вальсу Сі Мінор Фредеріка Шопена:



 3. Творче завдання
(Кожний виконує по мірі можливостей)
" Романтичній портрет прекрасної дами"
Варіант 1. Створи ліричний портрет улюбленого актора (актриси) театру чи кіно.

Варіант 2.Створи фото сесію «Романтичні образи моїх сучасників» або селфі «Я – романтик!»

або Морський пейзаж "Подорож вітрильника"

Приклади творчих робіт:


4. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 від 18.03. - 25.03. 2020 
Тема 6: Мистецтво класицизму. КЛАСИЧНИЙ – ЦЕ ЗРАЗКОВИЙ!
  • Урок № 23. Франція – Батьківщина класицизму. Зв'язок античних ідеалів, традицій Ренесансу і мистецтва класицизму. Врівноважена гармонія архітектури класицизму. Версаль – колиска французького класицизму. 
  • Урок № 24. Живопис Нікола Пуссена, Клода Лоррена, Жака Луї Давида, Дмитра Левицького, Володимира Боровиковського. Скульптура Етєна Фальконе, Жана-Антуана Гудона, Івана Мартоса, Гартмана Вітвера.
1. Вивчення теми
Для вивчення теми уважно продивиться матеріали презентації та матеріалами підручника П. 23, 24, 25



2. Самостійно. Знайдіть та перегляньте в мережі Інтернету інформацію про Версальський парк.
3. Продивитесь відео з виступом видатного скрипаля сучасності Девіда Гарретта, який виконує твір відомого композитора того часу В.А.Моцарта.



4. Самостійно. Знайдіть та прослухайте в мережі Інтернету першу частину "Аппассіонати" (сонати для фортепіано №23) Л. ван Бетховена
5. Практична робота
Намалюйте ескіз власного вензелю
Ве́нзель (від пол. węzeɫ — «вузол») — пов'язані між собою або перевиті в малюнок початкові літери власних імен. Відрізнюється від монограми ускладненим переплетенням ініціалів, додаванням до них різних прикрас, візерунків і примхливістю рисунка. Якщо літери належать одній особі, то вензель вважається простим, якщо кільком — то складним. Він може бути прикрашений короною, вінком тощо.
Зверніть увагу на зразки:



6. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.



Немає коментарів:

Дописати коментар