11 клас

Матеріали для самостійного опрацювання.

ІІ семестр

    Тема 7. Мистецтво європейського культурного регіону. Художня спадщина України
7.1. Архітектура
урок 31. Трипільська і скіфська культури.

Урок 32. Храми Київської Русі.
----------------------

Тема 6. Мистецтво  європейського культурного регіону.

6.4. Палітра стилів і жанрів музичного мистецтва: поєднання традицій і новаторства

Урок 23-24 Відень — центр музичної культури Європи. Віденська класична школа (Й. Гайдн, В.-А. Моцарт). Вальсова династія Штраусів. Віденський бал.

1. Уважно продивиться матеріали презентації:
2. У вільний час подивиться х/ф «Амадеус» (реж. М. Форман)

Урок 21-22 Грецька музика — найдавніша в Європі. Образ Орфея в творах композиторів різних епох. Вершинні досягнення в царині поліфонічної музики (Й. С. Бах) і музичного симфонізму (Л. ван Бетховен).

1. Уважно продивиться матеріали презентації:
2. Подивитесь відео та прослухайте уривок з опери К. Глюка "Орфей та Евредика" за посиланням 👉 https://youtu.be/AyBBZBTaWxE
3. Подивиться  промо рок опери "Орфей та Евридика назавжди" за посиланням👉  https://youtu.be/wwXoDr9k2lY
або: 
4. Напишіть есе "Музика яка мені подобається" в електронному форматі та відправте мені на пошту, або у Гугл клас.
-------------------------------------------------------------------------------------

6.3  Різнокольоровий світ європейського живопису

Урок 19-20 Живопис різних течій модернізму і постмодернізму. Узагальнення теми.

1. Пояснення теми:
Епоха модернізму та пост модернізму - це мистецтво сучасності! Ці терміни об'єднують багато напрямків та течій авангардного мистецтва ХХ та ХХІ ст.
2. Подивиться відео "Течії авангардизму" за посиланням 👉https://youtu.be/gy-zKzIVfZw
або 👇
3. Постмодерні́зм (фр. postmodernisme — після модернізму) — світоглядно-мистецький напрям, що виник та існує за епохи постмодерну. Відлік його існування зазвичай ведеться від 1960-70 років, коли він виникає в США та Західній Європі. Передумовами появи постмодернізму стало розчарування в ідеалах модернізму: безповоротності прогресу, вирішення наукою й технікою глобальних проблем людства, цілісності світу, існуванні загальнолюдських цінностей. Для постмодернізму характерні розмиття меж мистецьких жанрів і напрямів, усунення відокремленості масової культури від елітарної, автора від глядача (читача), проголошення відносності істини та цінностей, недовіра до авторитетів, деконструкція, гра та іронія.
4. Подивиться відео "Постмодернізм" за посиланням 👉https://youtu.be/4jSfA-32E1I
або 👇 
5. Виконайте інтерактивний тест "Визначення назв картин у стилі кубізму" за посиланням 
або у формі 👇 
6.Зробіть скрін виконаної вправи та відправте мені на пошту vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас, групу у який ви навчаєтесь у школі та прізвище.
 ------------------------------------------------------
Урок 17 - 18  Класична (Ж-Л. Давід), романтична (Е. Делакруа) і реалістична (Г. Курбе) школи живопису Франції. 
Французькі імпресіоністи (К. Моне, Е. Мане, О. Ренуар, К. Піссарро, А. Сіслей, Е. Дега, Б. Морізо), постімпресіоністи (Ж.Сьора,  П. Сіньяк)  та неоімпресіоністи (П. Гоген), фовісти (А. Матісс).
1. Уважно продивиться матеріали презентації:
2. Підготуйте міні - проєкт " Історія однієї картини". 
Строк виконання до 08.12.2020
Пояснення: Більшість картин (творів живопису) має свою цікаву історію - задум автора, процес створення, історії володіння, продажів та викрадень. Знайдіть у мережі Інтернету таку історію та оформіть у доповідь с фото, або презентацію. Оберіть картину на власний розсуд та презентуйте у класі. 
Оформіть проєктну роботу (в електронному форматі: презентація, реферат з фото) та відправте мені на електронну пошту: 

vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище

Урок 16 «Золота доба» іспанського живопису: портрети Д. Веласкеса, картини й офорти Ф.Гойї. Досягнення національної школи живопису в Англії: сатира У. Хогарта, романтичні краєвиди Дж. Констебл і Дж. Тернера, портретна галерея Дж. Рейнольдса і Т. Гейнсборо.
1. Уважно продивиться матеріали презентації:
2. Виконайте інтерактивну вправу 👉https://learningapps.org/3250232

3. Зробіть скрін виконаної вправи та відправте мені на пошту vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас, групу у який ви навчаєтесь у школі та прізвище.


Урок 15 «Титани» епохи Відродження та їхні шедеври: Леонардо да Вінчі, Рафаель Санті, Мікеланджело Буонаротті. Живопис Північного Відродження: «малі»  голландці (Я. Ван Ейк, І. Босх, Я. Вермер, Ф. Халс, П. Клас та ін.) та «великі» голландці (П. П. Рубенс і Рембрандт).
Подивиться матеріали презентації
Виконайте інтерактивну вправу 👉https://learningapps.org/3250751

Зробіть скрін виконаної вправи та відправте мені на пошту vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас, групу у який ви навчаєтесь у школі та прізвище.

------------------------------------------------
Урок 14 Первісні наскельні малюнки печер Ласко (Франція) та Альтаміра (Іспанія). Мозаїки, фрески, іконопис, книжкова мініатюра Візантії. Канони  фресок романської доби. Вітражі готичних соборів «Біблія для неписьменних»: Шартрський собор у  Франції.
Подивиться матеріали презентації
6.2. Скульптура — мовчазна потаємна муза

Урок 13 УЗАГАЛЬНЕННЯ ТЕМИ

Виконайте проєктну роботу підготуйте доповідь про відому скульптуру Європи та її творця, висловіть своє враження  (в електронному форматі: презентація, реферат з фото) та відправте мені на електронну пошту: 

vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище

Виконайте тест за посиланням: https://forms.gle/z8ZC6HYTpLHWoyrNA

----------------------

Урок 12 Скульптури епохи модернізму і постмодернізму: П. Пікассо, К. Бранкузі, А. Джакометті та ін.
Нове пластичне мислення сучасності: зразки  гігантоманії (Атоніум у Брюсселі),  кінетична скульптура.

Подивиться матеріали презентації
-----------------------------------------------
Урок 11 «Амур» Е. Фальконе ідеал краси доби рококо. Скульптура класицизму. Творчість О. Родена. 
1. Перегляньте відео про ідеали краси скульптури доби Рококо:
2. Перегляньте відео про скульптуру доби класицизму:
3. Подивіться відео про творчість О. Родена:

Урок 10 Сакральна скульптура європейського Середньовіччя. Мікеланджело — один з титанів Відродження, передвісник бароко. Капела Медічі у Флоренції. Мова барокової пластики Л. Берніні (Аполлон і Дафна). 
1. Перегляньте відео про особливості середньовічної скульптури:
2. Подивиться відео про творчість генія епохи Відродження - Мікеланджело Буонарроті:
3. Подивиться відео про барокову пластику Лоренцо Берніні "Аполлон і Дафна"


Урок 9 Антична скульптура – гімн людині. Грецькі статуї та рельєфи. Римський скульптурний портрет: парадний, камерний, кінний.
1. Перегляньте відео про античне мистецтво та скульптуру:
2. Дайте відповіді (усно) на запитання:
- Чим відрізняється монументальна, станкова і декоративна скульптура?
Чому, на вашу думку, Венеру Мілоську вважають еталоном жіночої краси? Чи вважаєте ви статуї атлетів еталонами чоловічої краси?
Аргументуйте.

6.1. Архітектура  кам’яний літопис століть
Урок 8 Підсумок з теми.
Виконайте проєктну роботу - підготуйте доповідь про відому архітектурну споруду Європи та її творця, висловіть своє враження  (в електронному форматі: презентація, реферат з фото) та відправте мені на електронну пошту: 

vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище

Зіграйте у гру-тренажер за посиланням: https://learningapps.org/display?v=pyk6vxx6a20

По виконанню, зробіть фото скріну та відправте мені на пошту.

Виконати тест за посиланням: https://forms.gle/MwkUy3oDdcUxDhXp8


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок 7 Архітектура конструктивізму (Ле Корбюзьє) і деконструктивізму (З. Хадід). Сучасні споруди у стилі хай-тек і еко-тек. 
Подивиться фільм "Модернізм в архітектурі"

Урок 6 Споруди основоположника стилю модерн В. Орта в Брюсселі.  Шедеври А. Гауді у Барселоні.

Урок 5 Архітектура Ренесансу і бароко. Приклад поєднання стилів: собор і площа Св. Петра в Римі. Галантність рококо. Палацово-парковий  комплекс Версаль у Франції — взірець класицизму.
1. Подивиться наступні 4 відео: 
"Архітектура високого відродження":
2. "Архітектура бароко"
3. "Архітектура та живопис стилю Рококо"

4. "Архітектура класицизму"


---------------------------------------------------------------------------------
Урок 4 Монастирі й замки Європи у романському стилі. 
Актуалізація знань: Базиліка провідний тип церковних споруд. Нотр-Дам де Парі у Франції — перший готичний собор, зразок синтезу мистецтв. Пізня «полумяніюча» готика в Італії, Іспанії.
1 Подивиться фільми: "Романська архітектура і Готика. Як відрізнити?":

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок 2-3 «Особливості мистецтва європейського культурного регіону»
 Актуалізація знань: Поняття «стиль епохи», «національний стиль»,  «індивідуальний стиль». Основні європейські художні стилі в мистецтві. Згадаємо їх назви: 
Подивиться відео: 
"Греція — колиска європейської цивілізації.  Антична архітектура".
Згадаємо принципи античної архітектури (ордер) які і досі використовуються в архітектурі.
Подивиться відео: 

 Практичне завдання. 

Cюжет міфу «Викрадення Європи» у творчості європейських митців.
Проведіть пошукове дослідження та знайдіть інформацію та ілюстрації  з цієї теми. Оформить невелику доповідь (презентація, колаж, довідка) та відправте мені на пошту: 

vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище

------------------------------------------------------------------------------------------

1 урок. 2020/21 н.р.

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО.
1. Продивиться матеріали презентації


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019/2020 н.р.

7.5. Театр і кіно

Тема уроку№ 59  Узагальнення знань. Рекомендації щодо підготовки до ЗНО з історії України (мистецькі питання)

1. Посилання на сайт з підготовки мистецьких питань до ЗНО з Історії України:


2. Гра-тренажер з підготовки мистецьких питань до ЗНО з історії України:

Результати гри надсилати не потрібно.

Тема уроку № 58  Поетичне кіно ("Тіні забутих предків") Творчість видатних режисерів та акторів. Українське анімаційне кіно.

Перегляньте матеріали презентації

Завдання - оберіть та подивіться (на YouTube) фільм, який вас зацікавив.
Про результати виконання завдання доповідати не потрібно
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Тема уроку № 57 від 21.05.2020 Здобутки українського кіно

Пояснення теми

Подивиться відео:

Завдання до уроку:
Створить власний ТОП 5 українських фільмів

Виконайте завдання (у форматі документа Word чи SMS повідомлення) та відправте мені на поштову адресу  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище


----------------------------------------------------------------

Тема уроку № 56 від 18.05.2020Українське театральне мистецтво(продовження)

Пояснення теми

Подивиться матеріал презентації та підручника П. 26 ст. 198 - 201:


Завдання до уроку:
Підручник: П. 26 ст. 198 – 201
Пригадайте та напишіть повідомлення про театральну виставу, яка вам найбільше сподобалась.
(тільки для тих, хто ще не зробив)

Виконайте завдання (у форматі документа Word чи SMS повідомлення) та відправте мені на поштову адресу  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Тема уроку №55 від 14.05.2020 Витоки українського театрального мистецтва.

Пояснення теми

Подивиться матеріал презентації та підручника П. 26 ст. 196 - 197:


Завдання уроку:
Пригадайте та напишіть повідомлення про театральну виставу, яка вам найбільше сподобалась.

Виконайте завдання (у форматі документа Word чи SMS повідомлення) та відправте мені на поштову адресу  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище

-------------------------------------------------------------------------------------

7.4. Музичне мистецтво

Тема уроку № 54 від 07.05.2020 Поп-музика. Пісенний форум «Червона рута. Рок-музика: гурти «Гайдамаки», «Скрябін», «Океан Ельзи», «Даха-Браха», «Онука» та ін.. Музика митців української діаспори.

Пояснення теми

1. Подивиться 3 частину наступної презентації (презентація минулого уроку): 

Завдання уроку (тематична атестація):
1. Переглянути відео та прослухати музику у презентації до уроку.
2. Самостійно дослідіть і визначте,кого із сучасних
співаків,співачок і гуртів ви б обрали для виступу на
"Євробачення". Аргументуйте свій вибір. (Напишіть повідомлення)
3. Для закріплення знань митців музичного мистецтва потренуйте візуальну пам'ять за допомогою вправи за посиланням : https://learningapps.org/display?v=psw7nfduc20
(по закінчені вправи зробить фото екрану)

 Виконайте завдання (у форматі документа Word чи SMS повідомлення + фото екрану) та відправте мені на поштову скриньку або надішліть посилання на адресу  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище

------------------------------------------------------------------------------------------

Тема уроку № 53 від 04.05.2020 Творчість українських композиторів ІХХ – (І пол..)ХХ ст.. Музичний авангард композиторів-шестидесятників і модернізація музичної мови. Пісенна творчість відомих виконавців.

Пояснення теми

1. Подивиться 2 частину наступної презентації (презентація минулого уроку): 


Практичне завдання 
1. Переглянути відео та прослухати музику у презентації до уроку.2. Заспівати караоке пісню «Червона рута» за посиланням: 
 3. Підготувати повідомлення про улюбленого українського виконавця пісень ваших батьків або людей старшого покоління вашої родини.
 Виконайте завдання (у форматі документа Word чи SMS повідомлення) та відправте мені на поштову скриньку або надішліть посилання на адресу  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище
--------------------------------------------------------------------

Тема Уроку № 52 від  30.04.2020 

Хорові концерти М. Березовського, А. Веделя, Д. Бортнянського. Становлення національної композиторської школи. Дільність і творчість М. Лисенка та його послідовників: М. Леонтовича, К. Стеценко і Я. Степовго.

Пояснення теми

1. Подивиться матеріали презентації:

https://sway.office.com/B56J1qw2p9fGlGWo?ref=Link&loc=play 

2. Подивиться 1 частину наступної презентації (про творчість українських композиторів минулого):

https://sway.office.com/U6o2Gs4rspow8EUA?ref=Link&loc=play


Завдання уроку:

Пригадати та написати в повідомлені перелік народних українських пісень, які люблять співати у вашій родині.

4. Виконайте завдання (у форматі документа Word чи SMS повідомлення) та відправте мені на поштову скриньку або надішліть посилання на адресу  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище
--------------------------------------------------------------------------

Тема Уроку № 51 від  27.04.2020 

Український музичний фольклор: жанри й цикли пісень і танців, народні інструменти.

Музична культура Київської держави. Партесна музика у братських школах. Збірка «Сад божественних пісень» Г. Сковороди.

1. Пояснення теми


Подивиться матеріали презентації:





2. Завдання уроку:

Переглянути відео  та прослухати музику у презентації до уроку. 

Спробуйте пройти тренувальний Тест: "як добре ви знаєте українські народні пісні?"
За посиланням (знизу) на сторінці: 
https://mamabook.com.ua/onlinetest/test-yak-dobre-vi-znaete-ukrainski-narodni-pisni/
Результати тесту відправляти не потрібно.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

7.3. Живопис, графіка

Тема Уроку № 50 від  23.04.2020 

Народне мистецтво: К. Білокур, М. Примаченко, М.  Тимченко. І. Сколоздра та ін.

Живопис  сучасності: А. Криволап, І. Марчук, Т. Сільваші, О. Животков, О. Тістол та ін.  

Узагальнення теми

1. Пояснення теми
Подивиться матеріали презентації:
2.Закріплення теми
 Зіграти в онлайн гру за посиланням
https://learningapps.org/display?v=p7o17k9xn20&fbclid=IwAR2KCUiTcYDano7l7ekbPAswXNeoKkE7z5arTV-n5IJTCF34dsb44zSv7qw
3. Творче завдання
Висловіть свою думку на тему «Чи замінять новітні арт-практики  —  перформанси й інсталяції  — традиційну картину в мистецтві майбутнього?».

4. Виконайте творче завдання (у форматі документа Word чи SMS повідомлення) та відправте мені на поштову скриньку або надішліть посилання на адресу  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище

----------------------------------------------------------------------------------------------

Тема Уроку № 49 від  16.04.2020 


Художники-авангардисти (О. Богомазов, О.Екстер, А. Петрицький, К. Малевич, О. Новаківський, Ф. Кричевський, Д. Бурлюк, В. Баранов-Росіне.) Школа монументального живопису М. Бойчука. Львівська живописна школа (О. Новаківський, О. Кульчицька, І  Труш та ін.). Доробок митців радянськоїх доби (О. Шовкуненко, Т. Яблонська, М. Глущенко, В. Зарецький; представники закарпатської школи А.Ерделі, Й. Бокшай, Ф. Манайло, В.Микита).

1. Пояснення теми
Подивиться матеріали презентації:

2. Творче завдання:

Ілюстрована доповідь про творчість одного з відомих художників-авангардистів України


3. Виконайте творче завдання (у форматі документа Word чи РР презентації) та відправте мені на поштову скриньку або надішліть посилання на адресу  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Тема Уроку № 48 від  13.04.2020 

Модерна графіка
 Г. Нарбута, М.Жука,  конструктивізм В. Єрмілова. Станкові роботи та ілюстрації до літературної класики М. Дерегуса, В. Касіяна, В. Лопати, Г. і С. Якутовичів, А.Базилевича, представників української діаспори М. Левицького, Я. Гніздовського.

Пояснення теми

1. Подивиться матеріали презентації:

2. Подивиться відео про видатного графіка України Григорія Нарбута:


3. Творче завдання

Уявіть себе підприємцем, складіть рейтинг українських художників-графіків і оберіть з їхньої спадщини топ -10 картин для показу на міжнародному аукціоні. За бажанням — зробіть переклад назв і авторів англійською мовою.

4. Виконайте творче завдання (у форматі документа Word чи РР презентації) та відправте мені на поштову скриньку або надішліть посилання на адресу  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Тема Уроку № 46 від  06.04.2020 

Портрети Д. Левицького і В. Боровиковського у становленні стилю класицизм у живописі.  

Тема Уроку № 47 від  09.04.2020 

Т. Шевченко художник і графік (академік гравюри). Розвиток історичного, побутового, пейзажного жанрів. Творчість М. Пимененка, С.Васильківського, О. Мурашка та ін.

1. Пояснення теми:
Продивиться матеріали презентації та матеріали підручника (сторінка 176 - 177)


2. Подивіться фільми про творчість відомих українських художників: 

   Олександра Мурашка та

Миколу Піманенка

3. Творче завдання

Варіант 1. Сиворить мистецький проект з комп’ютерною презентацію (за вибором): «Мистецька Шевченкіана», «Майстри народного живопису», «Український авангард», «Славетні українці у світовому мистецтві». Варіант 2. Напишіть есе (документ Word) про творчість одного з українських художників, який вас найбільше вразив. Репродукцію якої його картини ви б хотіли подарувати друзям з інших країн, щоб зацікавити українським мистецтвом? 

4. Виконайте творче завдання (у форматі документа Word чи РР презентації) та відправте мені на поштову скриньку або надішліть посилання на адресу  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Тема Уроку № 44 від  23.03.2020 

Петрогліфи з гроту «Кам’яної Могили». Поєднання мозаїки й фрески в монументальнму живописі Київської держави. Мистецтво іконопису, осередки в Києві (Алімпій), Жовкві (І. Руткович, Й. Кондзелевич).

Тема Уроку №45 від  26.03.2020 

Гравюра на дереві, міді. Українська парсуна. Народний живопис: Козак Мамай.

1. Пояснення теми:
Продивиться матеріали презентації та матеріали підручника (сторінка 174 - 175)



2. Практичне завдання

Схарактеризуйте образ козака Мамая. Поцікавтесь символікою цих картин. Дізнайтесь про популярність образу козака Мамая в різних видах мистецтва - музичному, кінематографії тощо.

3. Зібрану інформацію оформить у вигляді доповіді (у форматі документа Word) та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

Також, моя пошта продовжує приймати практичні завдання за минулу тему! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Тема Уроку № 42 від 16.03.2020: Світове визнання новаторської творчості основоположника кубізму в скульптурі О. Архипенка.


Тема Уроку № 43 від 19.03.2020Українська скульптурна Шевченкіана (І. Кавалерідзе, М. Манізер, В. Одрехівський та ін.).  

1. Пояснення теми:
Подивиться фільм про життя та творчість видатного українського скульптора Олександра Архипенка.
Ознайомтесь зі змістом презентації та матеріалами підручника (сторінка 173)


2. Закріплення знань
Виконати тестове завдання за посиланням (зкачайте документ, внесіть та збережіть зміни) Відповідь надіслати на мою електронну пошту, адреса якої вказана в кінці уроку.

https://drive.google.com/open?id=17cbSWmQOBhZHvDcrBWnQ95FEFeH3rmfh

3. Практична робота
Створить міні-проект про творчість сучасних скульпторів України (доповідь, колаж)

4. Виконайте тестове та практичне завдання та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

Немає коментарів:

Дописати коментар