10 клас


Матеріали до самостійного опрацювання.

Тема 3. Мистецтво далекосхідного культурного регіону 

Урок 17 Витонченість, глибина і поетичність образів. Китайський та японський живопис. 

1. Ознайомтесь з матеріалами презентації

-----

2. Виконайте творче завдання: 
Створити малюнок фарбами у стилі китайського живопису за відео

-----------------------------------------------------------

Тема 2. Мистецтво Американського культурного регіону. 

Підсумок теми

Виконайте тест за посиланням 👉https://forms.gle/dRHr5v2ExsPSL448A
або у формі 👇
-----------------------------------------------------------

Урок 14 Латиноамериканські танці переможно крокують світом.

1. Продивиться матеріали презентації: 
2. Подивиться відео неймовірно пристрасного танцю від актора А. Бандероса (Take the Lead - Tango Scene) за посиланням👉https://youtu.be/6lAKlYTQVKY 
або 👉
Відео грандіозного дійства - Карнавалу у Ріо за посиланням 👉https://youtu.be/x-EQcxpx9hA
3. Практичне завдання.
Спробуйте відтворити рухи запальної самби під відповідну музику та за допомогою відео майстер-класу.

Відео урок від майстра бальних танців за посиланням 👉 https://youtu.be/oHZ-jR-LBj0

4. Повторіть пройдений матеріал та підготуйтесь до Тесту з теми.
-----------------------------------------------

Урок 12-13 Архітектура, скульптура живопис Латинської Америки (колоніальний період).Розвиток мистецьких шкіл Бразилії. Муралізм.

1. Продивиться матеріали презентації:
2. Виконайте творче завдання:
Створіть ескіз муралу, який може прикрасити стіну нашої школи.
3. Фото ескізу відправте мені на пошту:  vidovanatali@gmail.com  
обов'язково вказавши ваш клас, групу та прізвище.

Урок 11 Узагальнення та перевірка знань з теми "Мистецтво Мезоамерики"


Повторіть пройдений матеріал та виконайте перевірочний тест за посиланням
👉https://forms.gle/Pskm4FemkdydkkucA
або заповніть цю форму 👇 Строк виконання - до 22.11
-----

Урок 10. Мистецтво доколумбової Америки: інки

Продивиться матеріали презентації:

Урок 8-9. Мистецтво доколумбової Америки: майя,  ацтеки.

Продивиться матеріали презентації:

Творче завдання.

Виконати: Замальовки піраміди ацтеків
Виконану творчу роботу відправте мені на пошту: 
 vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас, групу та прізвище.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Тема 1. Мистецтво Африканського культурного регіону

Урок №6 Підсумок з теми "Африканське мистецтво"

Продивившись презентацію уроку №5, виконайте тест: 

Строк виконання до 23.10!!!!!

------------------------------------

Урок №5 Взаємовплив африканського та європейського мистецтва. Африканське кіномистецтво.

1. Подивиться презентацію:

----------------------------------------------------------------------------------------
2. Створити фото-колаж "Мої враження про Африку"
Приклад: 
Строк виконання до 23.10!!!!!
3. Виконану творчу роботу відправити мені на пошту 
 vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас, групу та прізвище.



Урок №4 Музично-танцювальна магія африканців. Самовираження мовою рухів

Ритм - є невід'ємною частиною життя африканця. Про це можна дізнатись подивившись відео:
Найпоширенішими музичними інструментами - є ударні інструменти, серед яких найвідоміший -  барабан джембе:
Магія африканського танцю:
Більшість ритуалів найчастіше супроводжується танцем, що доводить виконавця до стану трансу. Африканський танець – незвичайне видовище, адже осягнути суть та логіку рухів неможливо, потрібно просто відчути ритм, присутній у серцях місцевих мешканців і навколишній природі, – тільки так можна оцінити всю красу мистецтва цього регіону. Найбільш очевидною особливістю африканських танців є їхня масовість і відсутність партнера для танцю (зокрема, змішаних пар «чоловік–жінка»). Замість цього в більшості танців групові виступи розділено за статями: чоловіки танцюють для жінок, і навпаки. Чоловічі танці супроводжуються рухами, що імітують тварин або мисливців, тому часто виконуються зі зброєю (палиця, спис). Жіночі танці – більш плавні. Під час їх виконання ноги танцівниці зазвичай зігнуті, тулуб нахиляється вперед, кроки шаркають. Особливі рухи, що виділяють танцівниць-африканок, – обертання і трясіння. Однією з найяскравіших особливостей традиційних африканських танців є характер рухів у них. Африканські танцівники часто ніби «ізолюють» окремі частини свого тіла й рухають ними в різному ритмі. Так, під час танцю тіло танцівника може рухатися одночасно у двох або трьох абсолютно різних ритмах. 
Практичне завдання 
Спробуйте вивчити самі прости рухи африканського танцю у якості релаксації. Просто повторіть рухи інструктора за цим відео: 

Урок №3 Африканська скульптура, маски. Образотворче  та  декоративне мистецтво глибинної Африки.


Творче завдання: Виготовлення масок або сувенірів в африканському стилі.

Доступно про мистецтво створення масок у відео:
Майстер клас з виготовлення  сувенірів в африканському стилі своїми руками для зацікавлених:
Простіший варіант виготовлення африканської маски з кольорового картону та паперу:
Термін виконання творчої роботи - до закінчення вивчення теми - 3 тижні

Подивиться відео презентацію з матеріалами теми:



Урок 2. Африканські архітектурні традиції



Що таке африканський стиль в мистецтві?

Африканські вікові традиції


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 урок 2020/21 н. р. Повторення вивченого.

1. Подивиться фільм та згадайте європейськи стилі мистецтва яки ми вивчали у 8 -9 класі.
2. Зіграйте у інтерактивну гру. Відповіді надсилати не потрібно.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Узагальнення знань 2019/20
Урок № 32 від 28.05.2020
Тема уроку: Узагальнення знань.
Подивиться презентацію: 

Прошу надсилати лише заборговані на період дистанційного навчання завдання!
-------------------------------------------------------------------------------------
Тема 5. Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону  
Урок № 31 від 21.05.2020
Тема уроку:Закріплення теми 
ОБОВ’ЯЗКОВО!!!
Виконате тест у Гугл формі за посиланням: https://forms.gle/u8xwEG7SyRLDT7AEA
Тест треба виконати до кінця дня (21.05.2020)
Відповіді на тест будуть надходити автоматично
Оцінки за тест будуть опубліковані в е/журналах 22.05.2020, а також оцінки за тему, ІІ семестр та рік!
Тому, прошу, терміново надіслати всі заборговані завдання!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 30 від 14.05.2020
Тема уроку: Танцювальне мистецтво.
Пояснення теми
Подивиться матеріали презентації:



Подивиться невеличке відео з виступом української танцівниці східного танцю Кіри Лебєдєвої: 

Подивиться відео-урок східного танцю:
Творче завдання:
(для дівчат)                
За допомогою відео-уроку відтворити основні рухи танцю живота та (за бажанням) запишіть відео.
 (для хлопців) Зробить електронну доповідь про традиційний танок дервішів.







Відео та доповідь відправляти  на електронну пошту  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
------------------------------------------------------------------------------------------ 
Урок № 29 від 07.05.2020
Тема уроку: Особливості музичного мистецтва регіону (макам). Музичний інструментарій.
Пояснення теми
Подивиться уважно відео-урок та матеріали підручника Пар. 13, ст. 96 - 98.
Творче завдання:
Прослухати уривок з опери Римського-Корсакова «Шехеразада» на відео:

Та відтворити  у малюнку образ героїні.

Виконайте творче завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 27 від 30.04.2020

Тема уроку: Книжкова мініатюра.

Пояснення теми

Подивиться уважно матеріали презентації та матеріали підручника Пар. 12, ст. 94 - 95.


2.Творче завдання:
добір слів-асоціацій – назв до книжкових мініатюр

1) мініатюра
2)мініатюра

3. Пояснення до завдання:
1. Записуємо слова-асоціації, описуючи те, що бачимо на мініатюрі:
Чудовий палац;
Диван (нарада);
Мудрі Старці;
Молодий Падишах;
Охорона палацу.
2. Зі слів асоціацій складаємо назву мініатюрі
"Молодий Падишах завжди вислухає пораду від мудрих старців, під час дивану у своєму чудовому палаці, що знаходиться під цілодобовою охороною палацової стражі"

5. Виконайте творче завдання (у форматі Word документа чи повідомлення) та відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Урок № 26 від 23.04.2020

Тема:  Декоративно-ужиткове мистецтво регіону: килимарство, кераміка, ткацтво.

1. Пояснення теми

Подивиться уважно матеріали презентації та матеріали підручника Пар. 12, ст. 92 - 95.




2. Подивиться відео "Персидські килими"
3. Подивиться відео про те як виготовляють керамічні вироби у турецькій Каппадокії: 

4. Творче завдання:

Виконайте ескіз розпису посуду в турецькому стилі.

(можна використати шаблони з Інтернету)




5. Виконайте творче завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.









----------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 24 від 09.04.2020
Тема: Архітектура Арабо-мусульманського культурного регіону (культова і світська). Синтез декору й архітектурної споруди.

Урок № 25 від 16.04.2020
Тема: Каліграфія. Арабеска. Культурні взаємовпливи: палац Альгамбра.
1. Пояснення теми
Подивиться уважно матеріали презентації та матеріали підручника ст. 85 - 91.



2. Подивиться фільми про перлини архітектури арабського світу:
"Блакитна мечеть. Туреччина. Стамбул"
"Палац Султана - Топкапи" Туреччина. Стамбул

3. Творче завдання
Відтворіть свої враження від мистецтва арабського Сходу. Наприклад, намалюйте архітектурний пейзаж. Рекомендації до виконання творчого завдання дивиться у підручнику ст. 91.
Також надсилайте малюнки Мехенді, з попередньої теми.

4. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку  vidovanatali@gmail.com  обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 23 від 26.03.2020
Тема: Культурний взаємовплив: Тадж Махал.
Тематичне оцінювання.
1. Ознайомтесь зі змістом презентації

2. Продивиться зміст конспектів з теми у своєму зошиті, а також матеріал підручника

сторінки 71 - 83 та спробуйте пройти тест в наступній презентації:
3. Тематичне оцінювання

4. Відповіді на тест а також практичне завдання за минулий урок відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 22 від 19.03.2020
Тема: Декоративно-ужиткове мистецтво Індії
1. Ознайомтесь зі змістом презентації



2. Перегляньте відео
3. Творче завдання  для дівчат: можна виконувати як на власній руці (безпосередньо), а можна зробити малюнок на аркуші альбому чи зошита.
Творче завдання для хлопців: виконати ескіз руків'я ножа в індійському стилі:

На світлинах чи ескізах напишіть своє прізвище.

4. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.




Немає коментарів:

Дописати коментар