Тема 1. Стилі та напрями мистецтва (продовження)
Урок 14 Епоха постмодернізму. Формування, типологічні ознаки. Дадаїзм, колаж, асамбляж. Поп-арт, оп-арт. Абстрактний експресіонізм. Перформанс, хепенінг,флешмоб, артмоб.
1. Продивиться уважно презентацію та виконайте завдання, розміщені в ній:
2. Виконанні завдання відправляйте на пошту vidovanatali@gmail.com обовьязково вказавши своє Прізвище та клас.
--------------------------------------
Урок 13 Перевірка знань з теми "Модернізм"
Повторіть матеріали з теми та виконайте ТЕСТ за посиланням
або виконайте його у формі 👇
------------------------------------------
Урок 12 Модернізм: у пошуках гармонії та краси.
Переосмислення естетичних ідеалів. Неокласицизм. Примітивізм. Неофольклоризм.
1. подивиться матеріали презентації.
2. Виконайте творче завдання, вказане в кінці презентації
3. фото малюнка надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та клас.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Урок 11 Модернізм – у пошуках нового: зламані стереотипи.
Авангардизм. Течії Авангардизму: Футуризм, експресіонізм, сюрреалізм.
1. Продивиться матеріали презентації. https://sway.office.com/KiQGJUk1F7ntN4uM?ref=Link
2. Пояснення до творчого завдання: https://youtu.be/xNBcschFG8o
3. Виконайте інтерактивне і творче завдання, розміщене в кінці презентації.
4. Зробіть скрін інтерактивної вправи та фото малюнка і надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та клас.
Модерн: декоративна вишуканість образів.
Урок 10 Узагальнення теми
Повторіть пройдений матеріал та виконайте перевірочний тест за посиланням
або у наступній формі 👇 Бажаю успіху!
----
Урок 8 - 9 Модерн у живопису та графіці. Декоративний стиль Ар-нуво.
Уважно продивиться наступну презентацію: https://sway.office.com/YjIuBZLjFtuseraE?ref=Link
--------------------------------------------------------------------------------
Урок 7. Характерні ознаки стилю. Зразки Модерна в архітектурі, образотворчому та декоративному мистецтві.
Подивиться відео-урок:
Прошу, почекати поки відео завантажуються! Або відкрийте відео за посиланням 👉https://youtu.be/UIpGu_lSAZo
Відео "Зразки стилю Модерн в архітектурі":
Прошу, почекати поки відео завантажуються! Або відкрийте відео за посиланням 👉https://youtu.be/En_YJq1NBEc
Творче завдання:Створіть ескіз вітража за мотивами
стилю модерн для сучасного житлового чи офісного приміщення (мішана техніка).
Приклади:
Для створення композицій можна використовувати готові шаблони з Інтернету:
Виконане творче завдання, надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та клас.
6 урок Підсумок з теми.
Виконайте тест:--------------------------------------------- 5 урок Імпресіонізм у скульптурі (с.21-24)
Найяскравішим представником імпресіонізму у скульптурі прийнято вважати французького скульптора Огюста Родена.Подивиться фільм про творіння художника "Врата аду":
3-4 урок Постімпресіонізм. Краса миті, що вислиза.
1. Подивиться відео про виникнення стилю постімпресіонізм у живопису та його видатних представників:
2. Докладно про виникнення стилю пуантилізм (писання картин крапками) у наступному відео:
3. Завдання на самостійне опрацювання.До уроку: Читати підручник (с.16-20)
4. Творче завдання: створіть пейзажний мотив, або натюрморт на основі творчого опанування живописних інновацій імпресіонізму
(постімпресіонізму).
6 урок Підсумок з теми.
Виконайте тест:
---------------------------------------------
5 урок Імпресіонізм у скульптурі (с.21-24)
Найяскравішим представником імпресіонізму у скульптурі прийнято вважати французького скульптора Огюста Родена.
Подивиться фільм про творіння художника "Врата аду":
3-4 урок Постімпресіонізм. Краса миті, що вислиза.
1. Подивиться відео про виникнення стилю постімпресіонізм у живопису та його видатних представників:
2. Докладно про виникнення стилю пуантилізм (писання картин крапками) у наступному відео:
3. Завдання на самостійне опрацювання.До уроку: Читати підручник (с.16-20)
4. Творче завдання: створіть пейзажний мотив, або натюрморт на основі творчого опанування живописних інновацій імпресіонізму (постімпресіонізму).
Пояснення (майстер-клас) для тих, хто обрав творче завдання у стилі пуантилізм:
Виконане творче завдання, надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та клас
2 урок Імпресіонізм.
1. Подивиться відео-урок:Подивиться відео за мотивами музичного твору Клода Дебюссі "Місячне сяйво"
До уроку: Читати підручник (с.16-20)
До теми: Поцікавтеся фільмами про творчість художників-імпресіоністів та постімпресіоністів (наприклад, фільми про Ван Гога: «Жага життя», «Вінсент і Тео», «Ван Гог», «Жовтий будинок», «Ван Гог: Портрет, написаний словами»).
Перегляньте один з кінотворів. Розкажіть про свої враження від фільму або напишіть рецензію на нього.
1 урок 2020/21 н. р. Повторення вивченого.
1. Подивиться відео та згадайте які стилі мистецтва існували в минулому.
2. З'ясуйте які стилі мистецтва вам ще не знайомі - вони стануть об'єктом вивчення в програмі курсу мистецтва у І семестрі.
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
2019/2020
Тема уроку: Нові форми існування відомих творів мистецтва.
Подивиться вже відомі і нові мюзикли:
Гуцулка Ксеня. Офіційний трейлер
https://www.youtube.com/watch?v=5pBHKsEM2_M&feature=emb_rel_end
Відвідайте інтерактивну виставку робіт Вінсента Ван Гога у Парижі:
Зіграйте в інтерактивну гру на закріплення отриманих знань з Мистецтва:
Результати гри надсилати не потрібно!
------------------------------------------------------------------------
Музей, картинна галерея: збереження, презентація і популяризація мистецької спадщини
------------------------------------------------------------------------
Музей, картинна галерея: збереження, презентація і популяризація мистецької спадщини
Тема уроку: Національна культурна спадщина
Пояснення теми
Подивиться матеріали презентації:
Подивиться відео:
Відео "Національний художній музей України"
Завдання теми:
Віртуальна екскурсія кращими музеями світу, яку можна здійснити за цим посиланням:
---------------------------------------------------------------
Телебачення: реальний та ілюзорний світ
Урок № 29 9-Б - 12.05
Урок № 28 9-В /Г - 15.05
Перевірте свої знання телевізійних фільмів та серіалів:
----------------------------------------------------------------------------------
Урок № 27 9-А - 04.05
Урок № 28 9-В /Г - 15.05
Тема уроку: Телефільми та серіали. Підсумок теми.
Пояснення теми:- 1. Ознайомтесь зі змістом презентації :
Перевірте свої знання телевізійних фільмів та серіалів:
Гра "Вгадайте серіал за саундтреком!"
Створити власний рейтинг «Топ -5 телесеріалів» (у будь-якому електронному форматі), або написати есе «Мій улюблений телесеріал» (теж в електронному форматі)
Виконане творче завдання, надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та клас----------------------------------------------------------------------------------
Урок № 27 9-А - 04.05
9-Б - 28.04
9-В, Г- 08.05
Тема уроку: Телевізійні шоу та реклама на телебаченні.
Пояснення теми:
1. Ознайомтесь зі змістом презентації попереднього уроку
https://sway.office.com/mbqz4Ft5F3K31O65?ref=Link&loc=play
2. Подивиться відео:
Про те, як насправді знімають рекламу їжі:
Практичне завдання (продовження)
4. Свої проєкти надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та класhttps://sway.office.com/mbqz4Ft5F3K31O65?ref=Link&loc=play
2. Подивиться відео:
Про те, як насправді знімають рекламу їжі:
Найдорожча в світі реклама за 44 млн. дол..
«Як знімають найдорожчу рекламу»
Міні – проект.(строк виконання: 3 тижня) Використовуючи сучасні технології, створіть музичний відео кліп.
----------------------------------------------------------------------
Урок № 26 від 21-27.04.2020
Тема уроку: Телебачення: Відео мистецтво. Відео кліпи, реклама. Види та жанри телепрограм.
Пояснення теми:
1. Ознайомтесь зі змістом презентації
https://sway.office.com/mbqz4Ft5F3K31O65?ref=Link&loc=play
https://sway.office.com/mbqz4Ft5F3K31O65?ref=Link&loc=play
2. Подивиться відео:
Учні 9 -Б, впізнали себе?
Практичне завдання
4. Свої враження у вигляді повідомлень надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та клас
------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 25 від 13 - 17.04.2020Практичне завдання
Міні – проект.(строк виконання: 3 тижня) Використовуючи сучасні технології, створіть музичний відео кліп.
Поточне завдання: Переглянути та порівняти українські кавер версії відомої пісні «DESPACITO» : Патріотична:
Одеська - пародійна:
Фольклорна:
Інструментальна:
Висловіть свої враження двома – трьома реченнями.
4. Свої враження у вигляді повідомлень надсилайте мені на пошту vidovanatali@gmail.com Обов'язково вказавши Прізвище та клас
------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема уроку: Засоби виразності телебачення. Хто та як створює реальність та ілюзію?
Історія розвитку телебаченняПояснення теми:
1. Ознайомтесь зі змістом презентації
2. Подивиться відео з історії створення телебачення:
3. Складіть онлайн тест з 6 запитань. За цим посиланням:
https://forms.gle/XmQpjozShq5PcNGf8
Будьте уважні! Тест можна проходити та відправляти відповіді лише один раз.
Уважно заповніть всі бланки тесту:вкажіть Своє прізвище та клас;
вашу(відправник) електронну адресу;
мою (vidovanatali@gmail.com) електронну адресу:
та після складання тесту натисніть "Відправити"
Бажаю успіху!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 24 від 6 - 10.04.2020
Тема: Художні течії і напрямки в кінематографі.
1. Пояснення теми.
продивиться матеріали презентації та підручника (ст.123-127)
2. Перегляньте уривок з фільму "Кримінальне Чтиво" реж. Квентіна Тарантіно
4. Виконайте творче завдання (у якості тематичного оцінювання)
Використовуючи можливості та інструменти програм: Phonoshop/YouTube/Google/та інших, оберіть та виконайте одне з творчих завдань:
«Сторінками кіно» (фото-колаж)/ Створіть кінострічку з кадрів кінотворів / Орієнтовні теми: «Кінематографічні школи», «Мої улюблені фільми», «Жанри кіно», «Історія кінематографії», "10 найкращих фільмів/мультфільмів" тощо/Створіть власний сайт (можна використати практичне завдання з інформатики, яке ви отримали на цьому тижні).Бажаю творчих успіхів!
5. Виконайте практичне завдання, (в електронному форматі надайте посилання на файл/сайт/відео) та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 23 від 23 - 27.03.2020
Тема: Українське епічне кіно.
1. Пояснення теми.
продивиться матеріали презентації
2. Перегляньте відео до презентації
Найкращі українські мультфільми
Переглянути фільми Одеської кіностудії на You Tube та висловити двома - трьома реченнями своє враження. Зокрема, який фільм вам подобається найбільше та чому?
Перед цим, будь ласка, подивиться цей фільм, який присвячено 100-річчю легендарної кіностудії.
Урок № 22 від 16.03.2020
Тема: Індійське та азійське кіно.
1. Пояснення теми.
продивиться матеріали презентації
https://docs.google.com/presentation/d/1rN6gZddjaN2qFfDzSGHsLOm7Yn4n8ihNqPyrTol7Dcs/edit?usp=sharing
2. Перегляньте відео до презентації
фрагмент из фильма «Приключение Али-Бабы и сорока разбойников», 1979
"Крадущийся тигр, затаившийся дракон: Меч судьбы" — Русский трейлер #2 (2016)
"Твое имя" - Русский трейлер #2
Подивиться рекомендації до практичного завдання, що розміщено на останньому слайді презентації.
4. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
Немає коментарів:
Дописати коментар