ІІ розділ. Стилі та напрями мистецтва: бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм
Тема 5. Мистецтво бароко
Урок 17. ВЕЛИЧНІСТЬ БАРОКО Тлумачення «бароко». Архітектурні форми, інтер’єри стилю бароко. Розквіт мистецтва творення і оздоблення меблів. Декоративний живопис. Народження класичної форми пейзажу.
1. Продивиться відео-урок за посиланням 👉https://youtu.be/Rw-_SlspkCo
Тема 4. Мистецтво епохи Відродження
Урок 14 - 15 ІДЕАЛИ Й ОБРАЗИ РЕНЕСАНСУ Звернення до античної традиції в архітектурі (споруди Філіппо Брунелескі). Мистецький талант Мікеланджело Буонаротті, Рафаеля, Леонардо да Вінчі. Головні риси скульптури та живопису епохи Відродження.
Урок 13 Підсумок теми "Мистецтво середньовіччя"
Урок № 11-12 КОЛОРИТ ГОТИЧНОГО МІСТА. Готичний стиль в архітектурі середньовічного міста. Синтез архітектури, скульптури, монументального живопису (вітражі).
Варіант 1. Виконай замальовки екстер’єрів чи інтер’єрів
готичних споруд;
Варіант 2. Створи ескіз буквиці в готичному стилі.
(приклад)
Варіант 3. Створи ескіз вітражу за геометричними або
рослинними мотивами для вікна певної форми — круглого, прямокутного або
стрілчастого (за вибором) (графітні і кольорові олівці, фломастери).
Варіант 4. Виконайте фото-колаж "Найвеличніші готичні собори Європи"
3. Виконане творче завдання, відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
Урок № 10 «ВАЖКЕ МОВЧАННЯ» РОМАНСЬКОЇ АРХІТЕКТУРИ Оборонний характер романської архітектури, собор, замок, вежа донжон. Синтез мистецтв у архітектурі: монументальний живопис, скульптурне оздоблення.
Варіант 1. Створи ескіз власного герба (графічні матеріали).
Варіант 2. "Замок лицаря". Зобрази середньовічний замок-фортецю у
романському стилі (графітні, кольорові олівці, вугілля, сангіна, тонований
папір).
Варіант 3. Розробити макет рекламного плакату (фото-колаж) "Середньовічні фортеці України".
3. Фото-колаж (приклад, але без назв):
Виконане практичне завдання, відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
Урок № 9 Вплив візантійських традицій на мистецтво Київської Русі. Архітектура Києва (Софіївський собор), Чернігова. Рукописна книга.
|
|
Урок №8 ВЕЛИЧ І КРАСА МИСТЕЦТВА ВІЗАНТІЇ ТА КИЇВСЬКОЇ РУСІ.
Християнські храми Візантії, особливості будови та розкіш внутрішнього оздоблення. Мозаїка храмів. Візантійський іконографічний канон.Створи ескіз мозаїки в техніці «штампування» (фарбами) або з кольорового паперу у техніці "аплікація"
Пояснення до роботи:
Історична довідка
Моза́їка (фр. mosaïque, італ. mosaico, від лат. musivum, букв. «присвячене музам»; грец. μοΰσα — «муза») — зображення чи візерунок, виконані з кольорових каменів, смальти, керамічних плиток, шпону та інших матеріалів.
Мистецтво мозаїки виникло в Античну епоху. Особливого поширення мозаїка набула у Візантії. Прикладами художньої довершеності мозаїки середньовічного мистецтва на теренах України є мозаїчна підлога в Десятинній церкві (10 ст.), настінні мозаїки в Софійському соборі (11—12 ст.) у Києві.
Мозаїки церкви Сан-Вітале. Равенна. Італія |
Хід роботи:
1. Спочатку виготовте штампи з гумки чи картоплі: квадратні, прямокутні, трикутні, круглі тощо в основі. Для кожного кольору потрібен окремий штамп.
2. Продумайте колорит майбутнього ескізу. Підготуйте фарби та утворіть потрібні відтінки кольорів на палітрі.
3. На папері намітьте контури ескізу мозаїки.
4. Відбитками від штампів по формі зображення позначте його обриси, потім заповніть внутрішню частину.
5. Ті ділянки паперу, які залишилися зовні, слугуватимуть тлом. Заповніть їх відбитками контрастного кольору.
Мозаїка з кольорового паперу:Виконане практичне завдання, відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
Тема 2. Мистецтво Античності
Урок №7 Підсумок з теми
Практичність римської архітектури (римський форум, тріумфальні арки, мости, терми акведуки). Винаходи та нові конструктивні елементи в будівництві (бетон, цегла, купол, арка), тосканський і композитний ордери. Реалістичні портрети (скульптура, живопис).
1. Подивиться відео:
2. Виконайте одне з творчих завдань:
Варіант 1. Створіть оригінал-макет буклету (або плакат чи фото-колаж) про мистецтво Давнього Риму, використовуючи програми Microsoft Publisher або Word.
Варіант 2. Намалюй римський Колізей у відреставрованому вигляді як ти його уявляєш (графітні і кольорові олівці, фломастери).Тема I. Мистецтво найдавніших цивілізацій світу
Урок №2
Єгипетські піраміди, величні храми і загадкові скульптури. Рельєфи, розписи палаців, храмів, гробниць, папірусів. Роль канону в мистецтві давніх єгиптян.
Відео "Як будували єгипетські піраміди" (російська):
Відео "Давньоєгипетський портрет" (російською):
Практичне завдання.
/оберіть одне з наступних завдань/
Варіант 1. Cтвори мотив декоративно-графічної композиції на теми давнього Єгипту чи Месопотамії для оздоблення закладки для книги, календаря, обкладинки зошита тощо. /малюнок, або фотоколаж/
Варіант 2.Намалюй пейзаж із пірамідами, за бажанням застосуй стафаж. Орієнтовні теми: «Караван у пустелі», «Сфінкс — охоронець пірамід» (графітні олівці, сангіна, фломастери; білий або тонований папір).
Варіант 3. Ювелірна майстерня. Створіть ескізи прикрас за єгипетськими мотивами. Орієнтовні теми: «Сонце — володар світу», «Таємничий скарабей», «Чарівний лотос» (кольорові олівці, фломастери).
/оберіть одне з наступних завдань/
Варіант 1. Cтвори мотив декоративно-графічної композиції на теми давнього Єгипту чи Месопотамії для оздоблення закладки для книги, календаря, обкладинки зошита тощо. /малюнок, або фотоколаж/
Варіант 2.Намалюй пейзаж із пірамідами, за бажанням застосуй стафаж. Орієнтовні теми: «Караван у пустелі», «Сфінкс — охоронець пірамід» (графітні олівці, сангіна, фломастери; білий або тонований папір).
Урок № 1 Повторення вивченого
Подивиться відео:Тема 8: Реалізм у мистецтві.
https://forms.gle/zDP4x8vh1VtkEbfs6 ⇦ посилання на тест
Будьте уважні! Тест доступний лише один раз!
Результати тесту відправляються учителю автоматично!
Творче завдання: (продовження)
Взяти участь у флешмобі #ІЗОізоляція - відтворення шедеврів живопису.
(своє фото – як на картині художника)
------------------------------------------------------------------------
Пояснення теми
Подивиться презентацію до уроку:Домашнє завдання:
Повторити теоретичний матеріал у підручнику:Творче завдання уроку:
Взяти участь у флешмобі #ІЗОізоляція - відтворення шедеврів живопису.
(своє фото – як на картині художника)
Пояснення до творчого завдання:
Творчу роботу (файл з репродукцією оригіналу та фото відтворення), вказавши назву та ім'я художника відправте мені на електронну пошту: vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
Прохання! Вказувати у посиланні: чи даєте ви дозвіл на публікацію вашої роботи у цьому блозі (в Інтернеті)?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 29 від 06.05.2020 Українська тема у творчості російських живописців і скульпторів. Діяльність художників передвижників (І.Репін, К.Трутовський І. Шишкін, А. Куїнджі, І. Левітан і ін.).
Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
2. Продивиться відео "Передвижники":
Творче завдання
Створіть картину у стилі реалізму у будь-якому жанрі (Реалістичні: пейзаж, натюрморт, портрет або побутова картина)
Тема 7: Романтичні образи в мистецтві
Урок № 27 від 22.04. 2020
Романтична творчість Тараса Шевченка. Тематичне оцінювання.
Пояснення теми
1. Продивиться відео-урок: «Шевченко - художник»
Уважно заповніть всі бланки тесту:
вкажіть своє Прізвище, Ім'я та клас;
вашу(відправник) електронну адресу.
та після складання тесту натисніть "Відправити"
Результати тесту можна дізнатись відразу після його проходження, натиснувши "Подивитись бали"
Бажаю успіху!
Відповіді на тест надсилати мені на пошту не потрібно, вони зараховуються автоматично.
Обов'язково всім! Тематичне оцінювання.
Виконайте та надішліть мені на пошту тест з попередньої теми.
Уроки від 08.04. - 15.04. 2020
Тема 7: Романтичні образи в мистецтві
- Урок № 25 ОБРАЗНИЙ СВІТ РОМАНТИКІВ Сюжетне та жанрове розмаїття романтизму. Портретна лірика. Романтичні образи Карла Брюллова, Франческо Хайця, Костанса-Марі Шарпантьє.
- Урок № 26 СИНТЕЗ МИСТЕЦТВ В ЧАСИ РОМАНТИЗМУ Спостережливість і тонкий теплий гумор у живописі Василя Штернберга. Образи природи у творах Каспара Давида Фрідріха, Вільяма Тьорнера. Космогонічна система Вільяма Блейка, Ежена Делакруа, Теодора Жеріко.
Подивиться відео-кліп з фільму "Онєгін" та послухайте чудове виконання серенади Шуберта співачкою Ольгою Повєскіною:
Продивиться матеріали підручника П. 27,28,29 та відео-урок:
(Кожний виконує по мірі можливостей)
" Романтичній портрет прекрасної дами"
або Морський пейзаж "Подорож вітрильника"
Приклади творчих робіт:
4. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
від 18.03. - 25.03. 2020
Тема 6: Мистецтво класицизму. КЛАСИЧНИЙ – ЦЕ ЗРАЗКОВИЙ!
- Урок № 23. Франція – Батьківщина класицизму. Зв'язок античних ідеалів, традицій Ренесансу і мистецтва класицизму. Врівноважена гармонія архітектури класицизму. Версаль – колиска французького класицизму.
- Урок № 24. Живопис Нікола Пуссена, Клода Лоррена, Жака Луї Давида, Дмитра Левицького, Володимира Боровиковського. Скульптура Етєна Фальконе, Жана-Антуана Гудона, Івана Мартоса, Гартмана Вітвера.
Для вивчення теми уважно продивиться матеріали презентації та матеріалами підручника П. 23, 24, 25
2. Самостійно. Знайдіть та перегляньте в мережі Інтернету інформацію про Версальський парк.
3. Продивитесь відео з виступом видатного скрипаля сучасності Девіда Гарретта, який виконує твір відомого композитора того часу В.А.Моцарта.
4. Самостійно. Знайдіть та прослухайте в мережі Інтернету першу частину "Аппассіонати" (сонати для фортепіано №23) Л. ван Бетховена
5. Практична робота
Намалюйте ескіз власного вензелю
Ве́нзель (від пол. węzeɫ — «вузол») — пов'язані між собою або перевиті в малюнок початкові літери власних імен. Відрізнюється від монограми ускладненим переплетенням ініціалів, додаванням до них різних прикрас, візерунків і примхливістю рисунка. Якщо літери належать одній особі, то вензель вважається простим, якщо кільком — то складним. Він може бути прикрашений короною, вінком тощо.
Зверніть увагу на зразки:
6. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
Немає коментарів:
Дописати коментар