Матеріали до самостійного опрацювання.
Тема
3. Мистецтво
далекосхідного культурного регіону
Урок 17 Витонченість, глибина і поетичність образів. Китайський та японський живопис.
1. Ознайомтесь з матеріалами презентації
-----
2. Виконайте творче завдання:
Створити малюнок фарбами у стилі китайського живопису за відео
-----------------------------------------------------------
Тема 2. Мистецтво Американського культурного регіону.
Підсумок теми
Виконайте тест за посиланням 👉https://forms.gle/dRHr5v2ExsPSL448A
або у формі 👇
-----------------------------------------------------------
Урок 14 Латиноамериканські танці переможно крокують світом.
1. Продивиться матеріали презентації:
2. Подивиться відео неймовірно пристрасного танцю від актора А. Бандероса (Take the Lead - Tango Scene) за посиланням👉https://youtu.be/6lAKlYTQVKY
або 👉
Відео грандіозного дійства - Карнавалу у Ріо за посиланням 👉https://youtu.be/x-EQcxpx9hA
3. Практичне завдання.
Спробуйте відтворити рухи запальної самби під відповідну музику та за допомогою відео майстер-класу.
4. Повторіть пройдений матеріал та підготуйтесь до Тесту з теми.
-----------------------------------------------
Урок 12-13 Архітектура, скульптура живопис Латинської Америки (колоніальний період).Розвиток мистецьких шкіл Бразилії. Муралізм.
1. Продивиться матеріали презентації:
2. Виконайте творче завдання:
Створіть ескіз муралу, який може прикрасити стіну нашої школи.
3. Фото ескізу відправте мені на пошту: vidovanatali@gmail.com
обов'язково вказавши ваш клас, групу та прізвище.
Урок 11 Узагальнення та перевірка знань з теми "Мистецтво Мезоамерики"
👉https://forms.gle/Pskm4FemkdydkkucA
або заповніть цю форму 👇 Строк виконання - до 22.11
-----
2. Зіграйте у інтерактивну гру. Відповіді надсилати не потрібно.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Узагальнення знань 2019/20
Подивиться уважно матеріали презентації та матеріали підручника Пар. 12, ст. 92 - 95.
2. Подивиться відео "Персидські килими"
5. Виконайте творче завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 24 від 09.04.2020
Тема: Архітектура Арабо-мусульманського культурного регіону (культова і світська). Синтез декору й архітектурної споруди.
Урок № 25 від 16.04.2020
Тема: Каліграфія. Арабеска. Культурні взаємовпливи: палац Альгамбра.
1. Пояснення теми
Подивиться уважно матеріали презентації та матеріали підручника ст. 85 - 91.
2. Подивиться фільми про перлини архітектури арабського світу:
"Блакитна мечеть. Туреччина. Стамбул"
"Палац Султана - Топкапи" Туреччина. Стамбул
3. Творче завдання
Відтворіть свої враження від мистецтва арабського Сходу. Наприклад, намалюйте архітектурний пейзаж. Рекомендації до виконання творчого завдання дивиться у підручнику ст. 91.
Також надсилайте малюнки Мехенді, з попередньої теми.
4. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 23 від 26.03.2020
Тема: Культурний взаємовплив: Тадж Махал.
Тематичне оцінювання.
1. Ознайомтесь зі змістом презентації
2. Продивиться зміст конспектів з теми у своєму зошиті, а також матеріал підручника
сторінки 71 - 83 та спробуйте пройти тест в наступній презентації:
3. Тематичне оцінювання
4. Відповіді на тест а також практичне завдання за минулий урок відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 22 від 19.03.2020
Тема: Декоративно-ужиткове мистецтво Індії
1. Ознайомтесь зі змістом презентації
2. Перегляньте відео
3. Творче завдання для дівчат: можна виконувати як на власній руці (безпосередньо), а можна зробити малюнок на аркуші альбому чи зошита.
Творче завдання для хлопців: виконати ескіз руків'я ножа в індійському стилі:
На світлинах чи ескізах напишіть своє прізвище.
Урок 10. Мистецтво доколумбової Америки: інки
Продивиться матеріали презентації:
Урок 8-9. Мистецтво доколумбової Америки: майя, ацтеки.
Продивиться матеріали презентації:
Творче завдання.
Виконати: Замальовки піраміди ацтеків
Виконану творчу роботу відправте мені на пошту:
vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас, групу та прізвище.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тема 1. Мистецтво Африканського культурного регіону
Урок №6 Підсумок з теми "Африканське мистецтво"
Продивившись презентацію уроку №5, виконайте тест:
Строк виконання до 23.10!!!!!
------------------------------------
Урок №5 Взаємовплив африканського та європейського мистецтва. Африканське кіномистецтво.
1. Подивиться презентацію:
----------------------------------------------------------------------------------------
2. Створити фото-колаж "Мої враження про Африку"
vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас, групу та прізвище.
Урок №4 Музично-танцювальна магія африканців. Самовираження мовою рухів
Ритм - є невід'ємною частиною життя африканця. Про це можна дізнатись подивившись відео:
Найпоширенішими музичними інструментами - є ударні інструменти, серед яких найвідоміший - барабан джембе:
Магія африканського танцю:
Більшість ритуалів найчастіше супроводжується
танцем, що доводить виконавця до стану трансу.
Африканський танець – незвичайне видовище,
адже осягнути суть та логіку рухів неможливо, потрібно просто відчути ритм, присутній у серцях місцевих мешканців і навколишній природі, – тільки так
можна оцінити всю красу мистецтва цього регіону. Найбільш очевидною особливістю африканських
танців є їхня масовість і відсутність партнера для танцю (зокрема, змішаних пар «чоловік–жінка»). Замість
цього в більшості танців групові виступи розділено за
статями: чоловіки танцюють для жінок, і навпаки. Чоловічі танці супроводжуються рухами, що імітують тварин або мисливців, тому часто виконуються зі зброєю (палиця, спис). Жіночі танці – більш
плавні. Під час їх виконання ноги танцівниці зазвичай зігнуті, тулуб нахиляється вперед, кроки
шаркають. Особливі рухи, що виділяють танцівниць-африканок, – обертання і трясіння.
Однією з найяскравіших особливостей традиційних африканських танців є характер рухів у них.
Африканські танцівники часто ніби «ізолюють»
окремі частини свого тіла й рухають ними в різному
ритмі. Так, під час танцю тіло танцівника може рухатися одночасно у двох або трьох абсолютно різних
ритмах.
Практичне завдання
Спробуйте вивчити самі прости рухи африканського танцю у якості релаксації. Просто повторіть рухи інструктора за цим відео:
Урок №3 Африканська скульптура, маски. Образотворче та декоративне мистецтво глибинної Африки.
Творче завдання: Виготовлення масок або сувенірів в африканському стилі.
Доступно про мистецтво створення масок у відео:
Майстер клас з виготовлення сувенірів в африканському стилі своїми руками для зацікавлених:
Простіший варіант виготовлення африканської маски з кольорового картону та паперу:
Термін виконання творчої роботи - до закінчення вивчення теми - 3 тижні
Подивиться відео презентацію з матеріалами теми:
Урок 2. Африканські архітектурні традиції
Що таке африканський стиль в мистецтві?
Африканські вікові традиції
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 урок 2020/21 н. р. Повторення вивченого.
1. Подивиться фільм та згадайте європейськи стилі мистецтва яки ми вивчали у 8 -9 класі.-------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Узагальнення знань 2019/20
Урок № 32 від 28.05.2020
Тема уроку: Узагальнення знань.
Подивиться презентацію:
Прошу надсилати лише заборговані на період дистанційного навчання завдання!
-------------------------------------------------------------------------------------
Тема 5. Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону
Урок № 31 від 21.05.2020
Тема уроку:Закріплення теми
Тест треба виконати до кінця дня (21.05.2020)
Відповіді на тест будуть надходити автоматично
Оцінки за тест будуть опубліковані в е/журналах 22.05.2020, а також оцінки за тему, ІІ семестр та рік!
Тому, прошу, терміново надіслати всі заборговані завдання!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 30 від 14.05.2020
Тема уроку: Танцювальне мистецтво.
Пояснення теми
Подивиться матеріали презентації:
Відео та доповідь відправляти на електронну пошту vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 29 від 07.05.2020
Тема уроку: Особливості музичного мистецтва регіону (макам). Музичний інструментарій.
Пояснення теми
Подивиться уважно відео-урок та матеріали підручника Пар. 13, ст. 96 - 98.
Урок № 27 від 30.04.2020
Тема уроку: Узагальнення знань.
Подивиться презентацію:
Прошу надсилати лише заборговані на період дистанційного навчання завдання!
-------------------------------------------------------------------------------------
Тема 5. Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону
Урок № 31 від 21.05.2020
Тема уроку:Закріплення теми
ОБОВ’ЯЗКОВО!!!
Виконате тест у Гугл формі за посиланням: https://forms.gle/u8xwEG7SyRLDT7AEAТест треба виконати до кінця дня (21.05.2020)
Відповіді на тест будуть надходити автоматично
Оцінки за тест будуть опубліковані в е/журналах 22.05.2020, а також оцінки за тему, ІІ семестр та рік!
Тому, прошу, терміново надіслати всі заборговані завдання!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 30 від 14.05.2020
Тема уроку: Танцювальне мистецтво.
Пояснення теми
Подивиться матеріали презентації:
Подивиться невеличке відео з виступом української танцівниці східного танцю Кіри Лебєдєвої:
Подивиться відео-урок східного танцю:
Творче завдання:
(для дівчат)
За допомогою відео-уроку відтворити основні рухи танцю живота та (за бажанням) запишіть відео.
(для хлопців) Зробить електронну доповідь про традиційний танок дервішів.Відео та доповідь відправляти на електронну пошту vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 29 від 07.05.2020
Тема уроку: Особливості музичного мистецтва регіону (макам). Музичний інструментарій.
Пояснення теми
Подивиться уважно відео-урок та матеріали підручника Пар. 13, ст. 96 - 98.
Творче завдання:
Прослухати уривок з опери Римського-Корсакова «Шехеразада» на відео:
Та відтворити у малюнку образ героїні.
Виконайте творче завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
-------------------------------------------------------------------------------------------Урок № 27 від 30.04.2020
Тема уроку: Книжкова мініатюра.
Пояснення теми
Подивиться уважно матеріали презентації та матеріали підручника Пар. 12, ст. 94 - 95.
2.Творче завдання:
добір слів-асоціацій – назв до книжкових мініатюр
1) мініатюра |
2)мініатюра |
3. Пояснення до завдання:
1. Записуємо слова-асоціації, описуючи те, що бачимо на мініатюрі:
Чудовий палац;
Диван (нарада);
Мудрі Старці;
Молодий Падишах;
Охорона палацу.
2. Зі слів асоціацій складаємо назву мініатюрі
"Молодий Падишах завжди вислухає пораду від мудрих старців, під час дивану у своєму чудовому палаці, що знаходиться під цілодобовою охороною палацової стражі"
5. Виконайте творче завдання (у форматі Word документа чи повідомлення) та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 26 від 23.04.2020
Тема: Декоративно-ужиткове мистецтво регіону: килимарство, кераміка, ткацтво.
1. Пояснення темиПодивиться уважно матеріали презентації та матеріали підручника Пар. 12, ст. 92 - 95.
2. Подивиться відео "Персидські килими"
3. Подивиться відео про те як виготовляють керамічні вироби у турецькій Каппадокії:
4. Творче завдання:
Виконайте ескіз розпису посуду в турецькому стилі.
(можна використати шаблони з Інтернету)
5. Виконайте творче завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 24 від 09.04.2020
Тема: Архітектура Арабо-мусульманського культурного регіону (культова і світська). Синтез декору й архітектурної споруди.
Урок № 25 від 16.04.2020
Тема: Каліграфія. Арабеска. Культурні взаємовпливи: палац Альгамбра.
Подивиться уважно матеріали презентації та матеріали підручника ст. 85 - 91.
2. Подивиться фільми про перлини архітектури арабського світу:
"Блакитна мечеть. Туреччина. Стамбул"
3. Творче завдання
Відтворіть свої враження від мистецтва арабського Сходу. Наприклад, намалюйте архітектурний пейзаж. Рекомендації до виконання творчого завдання дивиться у підручнику ст. 91.
Також надсилайте малюнки Мехенді, з попередньої теми.
4. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 23 від 26.03.2020
Тема: Культурний взаємовплив: Тадж Махал.
Тематичне оцінювання.
1. Ознайомтесь зі змістом презентації
2. Продивиться зміст конспектів з теми у своєму зошиті, а також матеріал підручника
сторінки 71 - 83 та спробуйте пройти тест в наступній презентації:
3. Тематичне оцінювання
4. Відповіді на тест а також практичне завдання за минулий урок відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Урок № 22 від 19.03.2020
Тема: Декоративно-ужиткове мистецтво Індії
1. Ознайомтесь зі змістом презентації
2. Перегляньте відео
Творче завдання для хлопців: виконати ескіз руків'я ножа в індійському стилі:
На світлинах чи ескізах напишіть своє прізвище.
4. Виконайте практичне завдання, зробить світлину та відправте мені на поштову скриньку vidovanatali@gmail.com обов'язково вказавши ваш клас та прізвище.
Немає коментарів:
Дописати коментар